تبیین شعار حماسی «ما مقاومیم» رویکردی مهم در برنامه های هفته دفاع مقدس است.


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890707

مدیرکل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: ترویج فرهنگ حاکمیت، مقاومت، ایثار و خودباوری دینی و ملی مهمترین رویکرد اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس است و تمامی برنامه ها در راستای تبیین شعار حماسی «ما مقاوم هستیم» برگزار می شود. “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ گلمرضا کریمی، مدیر کل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: ارتقاء فرهنگ حاکمیت، مقاومت، ایثار و خوداتکایی دینی و ملی مهم‌ترین رویکرد اجرای برنامه‌های هفته دفاع است و مقدس است که همه برنامه‌ها در راستای تبیین شعار حماسی «ما مقاوم هستیم» اجرا شود. .

وی با اشاره به مهمترین برنامه سالگرد در هفته دفاع مقدس گفت: این سالگرد با هدف تجلیل از 30 هزار نفر از جانبازان دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی برگزار می شود که تعدادی از آنها در هفته دفاع مقدس و مابقی نیز تا پایان برگزار می شود. سال در برنامه های مختلفی برگزار می شود و در دو سال اخیر تجلیل از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و مقاومت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: تکریم از جانبازان دفاع مقدس وظیفه ای بر دوش همه آحاد مردم به ویژه مسئولان است و از همه دستگاه های استان انتظار می رود با استفاده از ظرفیت خود در راستای تکریم و پاسداشت مجاهدت این عزیزان گام های بلندی بردارند. آنهایی که .

وی افزود: سامانه ثبت نام الکترونیکی برنامه های دفاع مقدس با توجه به مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی در برگزاری جشن وقایع دفاع مقدس ایجاد شده و تمامی ادارات موظفند برنامه های شاخص خود را در این سامانه ثبت کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست استان مرکزی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم هفته حراست، ایجاد نمایشگاهی است که در صورت انجام زیرساخت ها. توسط شهرداری اراک به صورت متمرکز در مرکز موزه دفاع مقدس اراک برگزار می شود و شهرها نیز برنامه نمایشگاهی خاص خود را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سرود حماسی توسط دانش آموزان بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس هدف گذاری شده است و آموزش و پرورش استان باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید