رویکرد همه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس تبیین جهاد است


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890705

معاون هماهنگ کننده قول اردوی روح الله استان مرکزی:

گودرزی گفت: بسیج نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در تمامی شهرستان های استان را در دستور کار قرار داده است که به صورت بومی در اراک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های ملی حفاظت و مقاومت در استان مرکزی گفت: حراست مقدس متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است و نقش دارد. از مردم در پیروزی ها و حماسه آفرینی ها بسیار مشهود است که امروز برای ارج نهادن و اجرای برنامه های باشکوه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس همه باید پای کار آمده و از فرصت های موجود استفاده کنیم.

وی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی همچون سال های گذشته برنامه های مهم و قابل توجهی برای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس دارد که حوزه های شهری، معاونین رئیس جمهور و گروه های بسیج در اجرای آن مشارکت دارند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: رویکرد همه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس تبیین جهاد است که در قالب گفتمان، محتوا، خدمات و برنامه های فرهنگی دیده می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در تمامی استان های استان توسط بسیجیان در دستور کار قرار گرفته است که در هفته دفاع مقدس به صورت محلی در شهر اراک و در 6 نقطه اراک برگزار می شود. تلاش مناطق و پایگاه های مقاومت مهار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تجلیل از سربازان وظیفه و برگزاری همایش ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه های استانی سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید