نهضت خاطره نویسی دفاع مقدس موثرترین راه برای پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس است


ساعت: 20:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918728

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

روزبه گفت: نهضت یادبود دفاع مقدس موثرترین راه برای پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس است و می تواند دسیسه های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ بابک روز مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر آثار مقدس استان مرکزی عصر امروز در سمینار آموزشی تذکره نویسی و تدوین حراست گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در در زمینه تعهد جهاد تبیین، کارگاه هاب برای توانمندسازی نویسندگان در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قرار گرفت.

وی افزود: اولین کارگاه توانمندسازی جانبازان دفاع مقدس با رویکرد یادداشت نویسی و ویرایش برگزار شد و در نظر داریم این کار را در قالب سلسله نشست های مستمر انجام دهیم.

روزبه تاکید کرد: یکی از مهم ترین نکات مقام معظم رهبری، پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی آن است و از این رو خاطره نویسی یکی از راه های پی بردن به این معضل است که باید جانبازان و رزمندگان را توانمند کرد. اسلحه ای برای نوشتن خاطرات تا بتوانند گنج ها را بیابند و ارزش خود را برای نسل جوان بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: نهضت یادبود دفاع مقدس موثرترین روش برای پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس است و می تواند دسیسه های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید