عملیات کربلای معلی یکی از موثرترین و مهم ترین عملیات های دفاع مقدس بود


ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842730

شهردار تهران گفت: عملیات کربلای یکی از بزرگترین و موثرترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود و من شاهد رشادت ها و فداکاری های رزمندگان ایلامی بودم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام دوشنبه شب نهم خردادماه با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار کرد. سردار شاکرمی در این دیدار از دکتر زاکانی شهردار تهران (از سربازان و جانبازان دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای یک) برای شرکت در جشن سالروز آزادسازی مهران در ایلام دعوت کرد.

در این نشست موضوعات و اقدامات مشترک در حمایت از گروه های جهادی در نقاط مختلف استان ایلام از جمله زرین آباد و میمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی، با تقدیر از تلاش های شهرداری تهران در سال های گذشته برای حمایت از این کنگره باشکوه، از شهرداری تهران برای حضور پررنگ در کنار دولت دعوت کرد. در اربعین امسال و سایر دستگاه ها.

شهردار تهران با اشاره به عملیات غرور آفرین کربلای یک گفت: عملیات کربلای یکی از عملیات های بزرگ و تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس بود و من شاهد رشادت ها و فداکاری های رزمندگان ایلامی بودم.

زاکانی بیان کرد: در خصوص نقش مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی، همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با ستاد کنگره ملی شهدای استان ایلام فرمودند، کل استان ایلام در رتبه نخست قرار دارد. حفاظت مقدس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید