عازم کربلای معلی نیروی امدادی هلال احمر شد


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898338

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای امداد و نجات داوطلب و اعضای غیور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حماسه اربعین و به دستور رئیس جمعیت هلال احمر خدمات ارزنده ای انجام داده اند. برای شناخت خدمات آنان، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلا انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ راضیه علیشوندی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر از سال 1401 در راه تحقق آرمان والای کمک به مردم، ایجاد رفاه و تامین سلامت مردم و خدمت به ارادتمندان معزز ابا عبدالله در مراسم باشکوه اربعین شرکت کرده است. -حسین (ع) با تمام وجود در کنار سایر دستگاه های دخیل در این امر فعال بود.

وی افزود: نیروهای امدادی داوطلب و اعضای غیور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین خدمات ارزنده ای انجام دادند و با دستور رئیس جمعیت هلال احمر و در راستای قدردانی از خدمات، تمهیدات لازم انجام شد. برای اعزام داوطلبان به کربلا.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که کارکنان هلال احمر با حضور در مراسم ختم حسین بن علی (ع) از خستگی روزها رهایی یافته و در خدمت به ملت شریف ایران و یار و شریک باشند. هلال احمر در ارائه خدمات بشردوستانه

دیدگاهتان را بنویسید