جوانان هلال احمر یزد برای ارائه خدمات راهی کربلای معلی شدند


ساعت: 09:02
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894877

حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: کاروان امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کربلای معلی اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اعزام کاروان امدادی و درمانی هلال احمر استان یزد برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کربلای معلی گفت: این کاروان شامل چهار دستگاه آمبولانس با 25 امدادگر برای خدمت رسانی به کربلای معلی اعزام شد. عبادت کنندگان حسین..

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادگران در کربلای معلی افزود: 12 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر استان در مراکز درمانی نجف و مراکز مستقر در شهرهای کربلا وظیفه تامین اقلام پزشکی مورد نیاز زائران را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: پنج نفر از جوانان هلال احمر در مرزها و حدفاصل نجف تا کربلا خدمات پشتیبانی ارائه می کنند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی و پزشکی هلال احمر استان یزد تا سه روز بعد از ماه صفر در کربلا و نجف مستقر هستند و خدمات رسانی می کنند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه مسیر یزد گاها مسیر تردد مسافران پاکستانی و غیره است، گفت: 12 پایگاه امداد جاده ای استان در ایام اربعین در آماده باش هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید