قدس جبهه کفر و صهیونیسم را می لرزاند


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834822

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امروز جبهه کفر و غاصب صهیونیسم را به لرزه درآورد، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک، قدس را محوری ضروری برای وحدت امت اسلامی دانست.

وی ادامه داد: شاهد هستیم که سربازان برومند از استان ها در اقصی نقاط جهان به راحتی کوچکترین تحرکات و مخفی ترین مکان های دشمنان را محاصره کرده و در چشمان مستاصل آنان به خواب رفته اند.

این مقام مسئول افزود: جبهه کفر با کمک یک جنگ نابرابر رسانه ای تمام توان خود را برای انحراف افکار عمومی به جنایات وحشیانه متجاوزان در سرزمین های اشغالی یمن به کار می گیرد.

حجت الاسلام محمدی گفت: بدون شک با قیام خودجوش و انتفاضه مردمی و حضور حماسی مردم جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طومار مستکبران و متجاوزان را به هم خواهند پیچید.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی تاکید کرد: امسال با شرایط خاص سرزمین های اشغالی و اعلام آمادگی مردم ظالم و گروه های مختلف در منطقه باب الرضا(ع) باید تمام تلاش خود را بکند تا در ماه مبارک حماسه ای تاریخی و ماندگار خلق کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ایده‌های خلاقانه و بدیع مردم برای برگزاری هرچه پرشور مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی استقبال می‌کند.

وی از اجرای یک گروه 400 نفری دانش آموزی با سرود در ابتدای راهپیمایی مرکز خراسان شمالی خبر داد و گفت: برنامه های هماهنگ روز قدس در مرکز استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام آزادی ; سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ملایر از سخنران اصلی در مراسم معترضان استان مرکزی خبر داد.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان ساعت 10:30 صبح از میدان شهید به سمت مصلی امام خمینی (ره) بوینورد و در پایان نماز جمعه خواهد پیوست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید