کفر نماد شورشیان بود و اعتراف می کنند که حقیقت ندارد / خطبه های حضرت زهرا (س) در سراسر جهاد تبیین می شود.

ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796619

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: قیام‌های دشمنان ما آنها را طمع کرده و حبوباتی به آنها داده است که فکر می‌کردند می‌تواند منجر به کودتای مخملی در ایران شود، هرچند در دیدارهای شخصی خود می‌گویند این فریب یک راز و واقعیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک در مسجدالحرام بیت المقدس با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: تحلیل می کند، می بیند که دغدغه شخصی نداشته است، اما نگران است که اسلام منحرف نشود.

وی ادامه داد: امروز هم بعد از 1400 سال، همین بیانات حضرت زهرا(س) راه جامعه ما را هدایت می کند. در قیام سال 88 شاهد بودیم که جریانات انحرافی به دنبال تکرار همان اتفاقات تلخ بودند.

دری نجف آبادی با اشاره به حماسه نهم دی و با اشاره به اتفاقات سال 88 گفت: فکر می کردند می توانند کودتای مخملی انجام دهند.

سخنگوی ولی فقیه استان مرکزی گفت: اینکه رهبری، هیأت امنا و کل نظام متهم به تقلب شده اند درد است، این بزرگترین اتهام است و قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: بیش از یک میلیون نفر در انتخابات فعال هستند و اتهام تقلب به معنای خیانت است. این اتهام بسیار جدی است. اسلام ندارند و فقیه می گویند.

جمعه آرام، همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: 13 آذر بسیار ارزشمند است، شهدای سلیمانی درس خوانده اند و در تاریخ ماندگار خواهند شد. و سعی کنیم رفتار و کردارمان را به این شهید عزیز نزدیک کنیم.

دری نجف آبادی درباره برخی حواشی در خصوص صادرات محصولات کشاورزی گفت: در هر صورت باید تدابیر و استانداردهای لازم را رعایت کنیم، اکنون کشورهای دیگر به هر دلیلی می توانند اعتراض و عذرخواهی کنند.

امام جمعه اراک در بخشی دیگر از خطبه ها بر لزوم رسیدگی به گناهان و آلودگی ها تاکید کرد و گفت: گناه آفت بزرگی است و انسان را نابود می کند، پس باید تلاش کنیم زحمات خود را هدر ندهیم.

وی ادامه داد: در اسلام همه کلیدهای عزت و عزت نهفته است و اسلام دستورات حکیمانه ای در زمینه اقتصاد دارد. نظام اقتصادي اسلامي نظامي مختلط است و هيچ گاه همه امكانات وقفه را براي دولت و فرد فراهم نمي كند.»

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسلام نه بردگی انسان را در برابر حکومت ها می پذیرد و نه بردگی انسان را در برابر دزدان، همه مردم حق حیات و رفاه دارند و استثناء ندارد.

دری نجف آبادی افزود: دولت اسلامی هم به معنای حافظ عدالت بزرگ و هم عامل تعالی انسان است. رهبران اسلامی مالک مطلق نیستند، بلکه قابل اعتماد هستند و بیت المال برای خدمت، برقراری عدالت و تأمین سعادت مردم در دست همگان است.»

امام جمعه اراک نیز در پایان گفت: امیدواریم مذاکره کنندگان در مذاکرات هسته ای موفق باشند و بتوانند حقوق ملت ایران را به معنای واقعی از ظالمان سلب کنند، لذا آرزو می کنیم. موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید