حضرت زینب(س) رهبر جهاد تبیین بود/ جهاد تبیین زینب کبری(س) یکی از مهم ترین عوامل بقای دین مبین اسلام است.


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889035

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این اسلامی که امروز به ما رسیده است به واسطه خون امام حسین علیه السلام معرفی شده است، گفت: بی شک به خون امام حسین(ع) رشادت‌ها، فداکاری‌ها، حکومت و جهاد پیامبر را باید تبیین کرد.» زینب کبری (علیها السلام) به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بقای دین اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله ابوالکاسم دولابی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا گفت: حضرت زینب(س) نقش بسیار مهمی در ابلاغ پیام امام حسین(ع) داشت.

وی گفت: اگر بخواهم نقش حضرت زینب(س) را در واقعه عاشورا با ادبیات امروز بیان کنم، باید بگویم که حضرت زینب(س) رهبر جهاد تبیینی بوده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر توضیحات و تصریحات حضرت زینب کبری(س) نبود، دشمنان و منافقین خون امام حسین(ع) را پایمال می کردند. حتی خون امام حسین (علیه السلام) را به نحوی به نفع خود مصادره کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبری (س) راه امام حسین (علیه السلام) را ادامه داد و نهضت امام حسین (علیه السلام) را به پیروزی نهایی رساند.

آیت الله دولابی با بیان اینکه این اسلامی که امروز به ما رسیده است به برکت خون امام حسین (علیه السلام) معرفی شد، ادامه داد: بی شک در کنار خون امام حسین (ع)، حکمت سیدالشهدا(ع) حکومت می کند. و جهاد حضرت زینب کبری (س) را باید تبیین کرد. عنوان یکی از مهم ترین عوامل بقای دین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید