بشریت مدیون مجاهدت های حضرت زینب کبری (س) است.


ساعت: 08:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809134

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علی مرادی با تاکید بر اینکه بشریت مرهون مجاهدت های حضرت زینب کبری سلام الله علیها است، گفت: در تاریخ گم شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علی مرادی در گفتگو با راه آرمان; وی با تسلیت وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: تکریم و تجلیل و قدردانی از حضرت زینب سلام الله علیها تجلیل و تکریم فضایل، کمالات و ارزش های والای انسانی است که به آن ها رسیده است. اوج معنویت و کرامت

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قدردانی از برکات وجود مبارکی که زن، انسانیت و انسانیت مدیون زحمات حضرت زینب کبری سلام الله علیها است.

وی در خصوص مجاهدت های این بانوی گرانقدر گفت: نشان دادن ظرفیت عظیم معنوی و فکری زنان نه تنها به کفو و شامیان، بلکه به تمام تاریخ جهان و این خدمت به زنان است بر خلاف همه کسانی که در هر دوره ای هستند. زن به هر نحوی تحقیر و تحقیر می شود و نقش ابزاری در خدمت شهوات و شهوات و زنا می دهد که این خدمت جنس مؤنث است.

حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی گفت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها نشان داده است که زن می تواند اقیانوسی وسیع از صبر و استقامت باشد و زن می تواند قله ای استوار و بلند عقل و تدبیر باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها با مجاهدت های خود حقیقت ارزش های والای انسانی از جمله صلابت و استواری روح، عزت و شکست ناپذیری را به نمایش گذاشتند. صبر و استقامت، عقلانیت و تدبیر.

وی تاکید کرد: ساختن داستان حضرت زینب سلام الله علیها از دیگر مبارزات این بانوی گرانقدر است که نگذاشتند قیام امام حسین(ع) در تاریخ گم شود و یا خلاف واقع جلوه داده شود. این درست راهنمای تاریخ و راهنمایی درست مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید