مجاهدت های شهید ایرلو جلوه ای از مجاهدت بسم الله بود

ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793966

فرمانده کل سپاه گفت: مجاهدت های حماسی و خالصانه شهید ایرلو جلوه ای از مجاهدت تمام عیار فی سبیل الله در نزد جامعه اسلامی و در سال های اخیر طنین ظلم و ستم بود. از مردم شجاع و مقاوم یمن.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت سفیر جسور و مخلص جمهوری اسلامی ایران در صنعا جناب سردار معزز در عرصه دیپلماسی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

«ما از مؤمنان، اهل حق، بر آنان عهد بسته ایم و آنان در انتظار ما هستند و ما نیز در انتظار آنان هستیم و مبادله می کنیم».

شهادت سردار سرافراز پیشکسوت فرمانده کل دیپلماسی مجاهد پارسا حاج حسین ایرلو سفیر شجاع و مخلص جمهوری اسلامی ایران در صنعا به مقام معظم رهبری، ملت‌های شریف و قهرمان ایران و یمن تبریک و تهنیت باد. و خانواده اش. .

مبارزات حماسی و خالصانه ایشان که تجلی کامل مجاهدین بسم الله در عینیت جامعه اسلامی بود و در سالهای اخیر پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن تلقی می شد. راه ایمان و جهاد و شهادت و راه عزت امت اسلامی و آزادی بشریت تحت حاکمیت حقوق خواهان و آزادی خواهان جهان را پایدار می کند.

از درگاه خداوند متعال برای این شهید والا مقام رضوان و رحمت واسعه الهی و دوستی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آرزوی توفیق در راه این شهید عزیز دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید