تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم جلوه ای از باطن ملت ایران است/ زندگی شهید سلیمانی جلوه ای از ارزش های اسلام و انقلاب است.

ساعت: 08:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921500

سردار ابراهیم عظیم پور گفت: تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم جلوه ای از ذات باطن ملت ایران است، همه از هر جناح و گروهی چه با حجاب و چه بی حجاب زیر تابوت حاج قاسم اشک ریختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ سردار ابراهیم عظیم پور از همرزمان حاج قاسم شامگاه یکشنبه در یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در فراخان گفت: حاج قاسم نزدیک ترین فرد شد و روحیه مقاومت را از امام راحل آموخت.

وی افزود: حاج قاسم غیر از خانواده و فرزندانش به فرزندان لبنان و یمن توجه داشت و در نامه خود به دخترش از کودکان یتیم یاد می کند.

عظیم پور تصریح کرد: حاج قاسم همان طور که حواسش به پدر و مادر بود مراقب جانبازان و سیل زدگان خوزستان بود.

همرزم حاج قاسم گفت: هیبتی که خداوند در دل دشمنان حاج قاسم نهاده بود آنقدر آنها را به وحشت انداخته بود که شهامت رویارویی با او را نداشتند.

وی گفت: حاج قاسم همیشه نماز در کاخ کرملین را یکی از بهترین دعاهای خود می دانست.

عظیم پور تصریح کرد: دوستی حاج قاسم با رئیس جمهور روسیه باعث شد تا وی قرآنی به وی تقدیم کند. گرفتن رضایت حاج قاسم سلیمانی از روسیه برای حمایت از سوریه در موفقیت ها و پیروزی های محور مقاومت تاثیر بسزایی داشت چرا که اجرای عملیات و آن را تسریع کرد. شیوه. متاسف

همرزم حاج قاسم گفت: حاج قاسم را همه دوست داشتند و رسالت خود را با عشق به نام امبا معروف به انجام رساند.

وی با مثالی از حاج قاسم گفت: مردم باید با عشق مسئله حجاب را حل کنند. ادبیات در امربه معروف مهم است.

عظیم پور تصریح کرد: ارشاد بر تذکر زبانی تاکید دارد و اگر تذکر می دهیم باید برای خدا باشد.

سخنران این مراسم خطاب به خواهران گفت: در بحث حجاب سنگ تمام نگذارید و منتظر نباشید که نظام فرد بی حجاب را دستگیر کند، بلکه خودتان مشکل را حل کنید.

رفیق حاج قاسم با اشاره به اینکه در اطاعت از ولی فقیه بسیار مؤمن و وفادار بود افزود: حاج قاسم در همان زمان عاشق امام خود بود و رهبر هم عاشق ایشان بود و 23 میلیون نفر در تشییع جنازه ایشان شرکت کردند.

عظیم پور افزود: شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از آنجایی که همواره سرباز اسلام، ولایتمدار و رهبر به شمار می رفت، عزیز و محبوب شد.

وی افزود: تشییع پیکر حاج قاسم جلوه ای از باطن ملت ایران است، همه از هر جناح و گروهی با حجاب و بی حجاب زیر تابوت حاج قاسم اشک ریختند.

رفیق حاج قاسم گفت: در یک کلام حاج قاسم یک انقلابی بود و دغدغه مردم مستضعف و رنج دیده را داشت، ساده زیستی در زندگی او رونق داشت و زندگی او جلوه ای از ارزش های اسلام و انقلاب بود. مسئولین باید در این مورد از حاج قاسم الگو بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید