حاج قاسم همیشه فرهنگ اسلام و اهل بیت (ع) را زنده کرده است / عشق به حاج قاسم همیشه در رگ و ریشه ملت ایران است.

ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794161

مولوی یونس چاهانی گفت: سپهبد شهید سلیمانی به راستی مطیع و پیرو فرهنگ و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بود و در رفتار و کردار و گفتار خود از سیره پیامبر اکرم (ص) الگو گرفت. هر جا که رفت فرهنگ اسلام را زنده کرد و اهل بیت علیهم السلام را زنده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; در 22 دی ماه 1396 خبر تکان دهنده شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی قلب همه مسلمانان ایران اسلامی، کشورهای منطقه و نقاط مختلف جهان را به درد آورد. دانستن این نکته برای همگان ضروری است که شخصیت این مرد بزرگ می تواند الگو و مکتبی برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشد. و اکنون در آستانه دومین سالگرد شهادت شهدای جبهه مقاومت هستیم.

مولوی یونس چاهانی با تسلیت سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار ضربه بزرگی بر همه مسلمانان جهان بود و اگر مسلمانی افسرده داشتیم حاج قاسم منتظر و امیدوار بود. “

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه با تاکید بر اینکه شهادت افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود، گفت: شهادت از آن کسانی است که از مرزهای کشور اسلامی دفاع می کنند و در مقابل دشمنان اسلام قیام می کنند. .

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی را سردار دلا می نامند، گفت: امروز سرداران زیادی در دنیا داریم اما ندیدم که فردی سردار دلا شود.

حاج قاسم همه را یک چشم دید / شهید سلیمانی; او پدری دلسوز برای ضعیفان بود

مولوی چاهانی با اشاره به فعالیت های مختلف سردار سلیمانی ادامه داد: حاج قاسم در فعالیت های فرهنگی خود همه مردم را یک چشم می دید، شیعه، سنی، فارس، ترک، بلوچ، عرب، عجم قبل از خود و سرمایه دار میلیاردی یکی بودند. او برای حاج قاسم ارزشی بیشتر از سفیر بلوچ که در نقطه صفر مرزی زندگی می کرد نداشت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان رامشک شهرستان کلا گنجه گفت: سردار سلیمانی آنقدر به فقرا و یتیمان و مستضعفین اهمیت می داد که سردار سلیمانی را پدری دلسوز می دانند و او با غریبه ها و یتیمان دنیاست که حتی او شهادت با غریبه ها بوده است.

حاج قاسم با بیان اینکه حاج قاسم تمام عمر خود را صرف دفاع از انقلاب، نظام و حمایت از مظلومان کرده است، گفت: یک دنیا متاثر از شهادت سردار شهید سلیمانی بود و همانطور که در عراق و سوریه شاهد بودیم، روز چه باشکوه و باشکوه است. تشییع باشکوه شهید سلیمانی در ایران برگزار شد.

حاج قاسم همیشه فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) را زنده کرده است/ سردار سلیمانی اهل سیاست و سیاست بود.

مولوی چاهانی گفت: سردار سلیمانی در زندگی شخصی خود در عرصه اجتماعی از دنیا گریخت و همه را به یک چشم دید و هرگز خود را برتر از دیگری ندانست.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه افزود: سردار شهید سلیمانی از نظر فرهنگی واقعاً مطیع و پیرو فرهنگ و مکتب اهل بیت علیهم السلام بود و در رفتار و کردار و گفتار خود. سیره پیامبر اکرم (ص) را الگوی خود قرار داده بود «به هر کجا که رفت فرهنگ اسلام و اهل بیت علیهم السلام را زنده کرد.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در زندگی سیاسی خود یکی از سیاستمداران برتر، سیاست را بهتر می فهمید و هم اهل میدان بود و هم اهل سیاست و سردار سلیمانی با دشمنان آن سوی مرزها روبرو می شد.

عشق به حاج حاجسم همیشه در رگ و ریشه ملت ایران است

مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با تسلیت شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم همواره در خدمت مردم بوده و کارهای بزرگی برای اهل سنت و شیعیان انجام داده است.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: در سال های گذشته که حاج قاسم در استان بود و به مردم جنوب استان می گفت اسلحه خود را تحویل دهید، سردار شهید سلیمانی پاسخ می دهد که مردم اسلحه خود را تحویل داده اند. به آنها زمین داده شد تا از کشاورزی بهره مند شوند که نشان از ولایت مداری و سخاوت این شهید بزرگوار است.

وی با تاکید بر اینکه نام حاج قاسم باید در دنیا برجسته و بدرخشد، خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم و در دومین سالگرد شهادت ایشان مجالس باشکوهی را در بزرگداشت شهید سلیمانی برگزار کنیم. دنیا و دشمنان می کشند تا بدانند حاج قاسم همیشه زنده است و عشق حاج قاسم در رگ و ریشه این ملت است و عشق شهید سردار سلیمانی دو سال پس از شهادتش در دل اهل سنت و شیعه و مردان و زنان بچه ها، بزرگ و همه وجود دارند، زیرا کار او به نام خدا بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید