حاج قاسم اندیشه ای همیشه زنده است/ شهادت سردار دلها مکتب شهید سلیمانی را منسجمتر کرد.


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921264

شیبک گفت: حاج قاسم یک فرمانده فرامنطقه ای و فرامذهبی بود، همانقدر که برای امنیت اهل سنت در عراق و فلسطین تلاش می کرد، به همان اندازه نگران امنیت شیعیان لبنان و یمن بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک کارشناس علوم سیاسی و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خاش در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در خصوص نزدیک بودن شهادت شهید حاج قاسم دل میلیون ها نفر در داخل و خارج کشور را تسخیر کرد و گفت: برای شهادت امیرالقلوب شاهد وجود آثاری هستیم و برکات فراوانی را می طلبیم همانطور که وجود حاج قاسم در طول عمرش برای همه برکت داشت. شهادت او نیز برای همگان برکت و عمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک افزود: تقویت وحدت و انسجام ملی پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم در مراسم میلیونی تشییع این شهید والامقام قابل مشاهده است.

این مسئول با اشاره به محبوبیت حاج قاسم در بین نسل جوان گفت: ایشان فرماندهی فرا مذهبی بودند که به جناح و جبهه خاصی وابسته نبودند، بیش از آنکه شعاری باشند، اهل عمل بود، بی علاقه به مادیات و شهرت، همه عناصر انسانیت. که منجر به تعالی می شود این در وجود حاج قاسم متبلور شد.

وی بیان کرد: عاملی که باعث محبوبیت مکتب حاج قاسم شد روحیه و معنویت والای شهدا بود، جوانانی که هرگز جبهه و جنگ را ندیده بودند، اما شیفته علم و آشنایی با مکتب سلیمانی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک تجربیات ارزشمند شهید سپهبد حاج قاسم در میدان نبرد را برجسته کرد و افزود: دشمن از حاج قاسم به عنوان رهبر میدان نبرد در عرصه بین الملل نام برد، دشمنی که از این نام می ترسید. شهید والا مقام و فقط کسانی که ایمان داشتند می توانستند. برای نابودی داعش، فرمانده شجاع ایرانی حاج قاسم است.

یک کارشناس علوم سیاسی گفت: با شهادت سردار دلها وحدت و انسجام بین دو ملت ایران و عراق قوی تر و ناگسستنی شده است.

وی در پایان به شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه حاج قاسم به دست آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: پس از این اقدام وحشیانه چهره پلید استکبار بر همگان آشکار شد و روحیه استکباری و تجاوزکارانه آمریکا و نقض قوانین بین المللی آشکار شد. به همه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید