شناخت ساختار اساسی اندیشه و اندیشه امام، راه تحریف را می بندد/ اندیشه های رهبر انقلاب تداوم اندیشه های امام خمینی (ره) است.


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843720

جاری گفت: با اشاره به اینکه شناخت ساختار اساسی اندیشه و اندیشه امام، راه تحریف را می بندد، افزود: امام (ره) همواره طرفدار عدالت بوده و نابرابری اقتصادی و اشرافی گری را نفی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد جواد جاری کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ با اشاره به لزوم بازخوانی مبانی و مبانی امام خمینی (ره) گفت: مکتب امام راحل باید برای همه تبیین شود و تنها راه مقابله با تحریفات مدرسه است، باید مکتب ایشان را بازخوانی کنم.

وی افزود: همه باید همواره در حفظ و حراست از مکتب امام (ره) بکوشیم. امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه خود انقلاب را پیروز و نظام اسلامی را در ایران مستقر کردند.

جاری گفت: حکومت امام (ره) جامع و نظام مند بود و ادله اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی از مهمترین ویژگی های امام زمان (عج) است.

این کارشناس سیاسی گفت: تکیه بر یاری الهی و توکل به صدق وعده الهی یکی دیگر از شاخصه های نسب امام راحل است.

وی گفت: در زندگی و مجاهدت خود فقط برای رضای خدا و با اتکا به قدرت لایزال الهی قدم برداشت.

جاری افزود: مخالفت با ظلم و استکبار یکی دیگر از شاخصه های مکتب امام و خط امام است و ایشان همواره قطع دست بیگانگان از منظر اسلامی را مانع سلطه استکبار دانسته است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اعتقاد راسخ خود به نقش و اراده مردم گفت: امام راحل همواره بر این باور بوده اند که بدون این اعتماد و اتکا به نیروهای مردمی، هیچ حرکت و انقلابی در ایران رخ نمی دهد.

وی افزود: توجه به حفظ استقلال کشور، تاکید بر حفظ وحدت و اصرار بر سازندگی کشور از دیگر ویژگی های مکتب امام است.

جاری با تاکید بر اینکه خطر تحریف مکتب امام را نباید نادیده گرفت، گفت: دشمنان و جریان های مخالف سعی دارند چهره وارونه و جناحی از امام را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه شناخت ساختار اساسی اندیشه و اندیشه امام مانع از مسیر تحریف می شود، افزود: امام (ره) همواره طرفدار عدالت بوده و نابرابری اقتصادی و اشرافی گری را نفی کرده است.

وی بیان کرد: امام (ره) بر حفظ منافع ملی تاکید داشتند و همیشه معتقد بودند که زیر سلطه استکبار نمی افتند.

این کارشناس سیاسی گفت: برخی از حامیان امام و انقلاب در این سال ها به طیف های مختلف تبدیل شده و از مسیر اصلی انقلاب و امام منحرف شده اند. نباید بگذاریم تحریف امام را مصادره کند.

جاری با بیان اینکه اندیشه های مقام معظم رهبری تداوم اندیشه های امام خمینی (ره) است، گفت: بهترین تعبیر امام راحل، مقام معظم رهبری است و همه اندیشه های ایشان در ابعاد فکری مقام معظم رهبری متبلور است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید