بیانات رهبری بهترین راه شناخت ابعاد رفتاری امام خمینی(ره) / گرایش به دین در نسل کنونی انقلاب قوت گرفته است.


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843655

محمدحسن گادر ابیانه، تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بیانات و مواضع مقام معظم رهبری در خصوص بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار بیانات مکتوب امام خمینی (ره) بهترین راه برای درک دقیق ابعاد وجودی امام است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر ساله در مراسم ختم بنیانگذار کبیر انقلاب ابعادی از ویژگی های شخصیتی و رفتاری این مرد را برای مردم بیان می کنند، گفت: بیانات و مواضع مقام معظم رهبری. انقلاب اسلامی در کنار سخنان مکتوب امام خمینی (ره) بهترین راه برای شناخت دقیق و درست ابعاد وجودی امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان نسل کنونی انقلاب بهتر و تشنه تر از گذشته به حق و راه الهی هستند و سخنان مقام معظم رهبری شاید بهترین عنوان برای یافتن مسیر زندگی آنها باشد. به پیشرفت و انقلاب و اسلام آنها خواهد بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه این عطش معنویت در برنامه هایی مانند سرود سلام فرمانده، تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و … کاملا مشهود است، خاطرنشان کرد: سبک حکومت و رهبری امام زمان (عج) خميني و مقام معظم رهبري به وظيفه خود عمل مي كنند و اگر مردم كشور در اين راه قدم بردارند، قطعاً هيچ ضرري به كشور وارد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام شناس و متکلم بزرگی هستند که رهنمود می گیرند و بر اساس آن تصمیم می گیرند، تصریح می کند: ائمه انقلاب با تمام وجود به وعده های الهی اعتقاد دارند و آنها را وعده حق می دانند. از این روست که امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس مردم را به قیام دعوت می کند و اکنون جانشین شایسته ایشان مردم را به مقاومت و در عین حال توجه به علم و اقتصاد تشویق می کند.

وی ادامه داد: در هر زمان و در هر موضوعی که بر اساس وظیفه خود تلاش کرده ایم، پیشرفت حاصل شده است و هر جا اظهار تنبلی کرده ایم، به این موضوع بسنده کرده ایم.

قدیری ابیانه با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری در رابطه با بخشی دیگر از سخنان ایشان مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران نه ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد، گفت: سربلندی و عزت کشورها و مردم و حمایت از مظلومان عنوان است. از انقلاب». اسلامی بود و این موضوع مورد تایید همه قرار گرفت، پس مستضعفان دنیا بدانند که در هر زمان و در هر موضوعی می توانند روی کمک جمهوری اسلامی حساب کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: باید افتخار کنیم که در کشوری زندگی می کنیم که ائمه انقلاب فقیهانی هستند که با تمام وجود به آیات قرآن معتقد و عمل می کنند نه اینکه فقط معانی آیات را بدانند. بلکه تمرین و باور کنید. مهم این است که ائمه انقلاب در میدان بدرخشند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید