حکومت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه و سیره امام خمینی(ره) دارد/ شناخت نسل جوان با آرمان های امام راحل یک ضرورت است.


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843649

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا پیری گفت: امروز باید الگوی مقاومت امام را برای نسل جوانی که امام را ندیده اند بازخوانی کنیم و آن را در همه عرصه ها توسعه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا پیری از اساتید حوزه علمیه کوم در گفتگو با خبرنگار عصر هامون با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد رحلت امام راحل گفت: الگوی امام را برای نسل کنونی بازخوانی کنیم. .

وی با تاکید بر لزوم بازخوانی الگوی امام(ره) که یک ضرورت در جامعه امروزی است، افزود:

این استاد دانشگاه افزود: در عصر کنونی منابع مالی، انسانی و سازمانی نیازمند بازخوانی و احیای الگوی مقاومت امامی هستیم که امروز توانستند فقر را برای نسل جوان متحول کنند.

وی بیان کرد: الگوی مقاومت امام راحل که یک الگوی واقعی و موفق است، می تواند برای امروز و نسل آینده مؤثر و رهایی بخش باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سالخورده با اشاره به اینکه برخی کشورهای اسلامی با استکبار دست و پنجه نرم می کنند، ادامه داد: الگوی مقاومت اسلامی امام و الگوی امام برای مبارزه برای این کشورها باید بازخوانی و نهادینه شود تا به نتیجه برسد. پیروزی واقعی

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای جامعه ما ایران باید همان الگوی مقاومت امام را که در عرصه سیاسی بود به حوزه اقتصاد مقاومتی، حوزه حکومت داری جهادی تعمیم دهیم و این الگوی امام را در همه بخش ها توسعه دهیم. برای دستیابی به موفقیت موثر. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید