اندیشه ها و اندیشه های امام خمینی معادلات سیاسی دشمنان را بر هم می زند/ عمق معرفت امام خمینی (ره) را باید در بین جوانان افزایش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا محمدی کارشناس سیاسی در سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به کُردتودی گفت: و سایر ملت های جهان.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک سیاستمدار و عالمی آگاه است، افزود: سی و یک سال پس از ظهور این شخصیت برجسته در جهان اسلام، مردم تابناک ایشان هر روز نگاهی تازه دارند و دنیای آرمانی آنها یک مشعل به رهبری نسل ها و ملت ها آزاد هستند.

این کارشناس سیاسی گفت: رهبری هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از گذشت چند سال همچنان چراغ راه اقشار مختلف جامعه است.

محمدی گفت: باید تلاش کنیم تا سیره امام خمینی (ره) را در جامعه ارائه کنیم تا عمق معرفت نسبت به امام خمینی (ره) به ویژه در بین نسل جوان و آینده جامعه افزایش یابد.

وی گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در انقلاب اسلامی نقش رهبری را ایفا کردند، بلکه خود را خالق نهضتی می دانستند که برای کشور و جهان اسلام تاریخ ساز است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: پس از رحلت امام راحل، دشمنان بر این باور بودند که انقلاب ادامه نخواهد داشت و از هم خواهد پاشید که این اشتباه بزرگی بود.

محمدی گفت: وفاداری مردم به ولایت فقیه و انتخاب عزتمندانه حضرت آیت الله خامنه ای در مجلس خبرگان رهبری، نعمت مضاعف الهی برای ملت ایران بود و همه معادلات دشمن را بر هم زد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی (ره) با درایت، آگاهی و بصیرت مثال زدنی و با پشتیبانی حضور به موقع مردم، توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند و انقلاب را به مسیر مطلوب هدایت کردند. جهت.”

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه مردم انقلاب اسلامی هر ساله با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید بیعت می کنند، گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و استقامت را به ملت ایران آموخت و به کشور آموخت. در عرصه های مختلف، گردنه سختی ها و تهدیدهای دشمنان و استکبار.

محمد یادآور شد: اسلام انقلابی یادگار امام راحل، پویا، جهادی، مبارز با دشمنان و توطئه های استکبار و خالق تمدن نوین انقلاب اسلامی و محصول پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن.”

دیدگاهتان را بنویسید