ضرورت تبیین اندیشه امام خمینی (ره) برای جوانان


ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842908

در جلسه کمیسیون بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) مطرح شد:

کمیسیون بزرگداشت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به منظور اعلام حضور یکی از نیروها و خدام در حرم امام رضا (ع) این استان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، حجت الاسلام والمسلمین حقیر در جلسه گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: ما هستیم. ره او فردی فراگیر بود، ما باید اندیشه های امام را تبیین کنیم، نباید امام خمینی را تک بعدی برای جوانان و نسل جوان تبیین کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: باید امام و مکتب ائمه را به درستی معرفی کنیم، ایشان نسبت به مستکبرین بی اعتماد بودند، امام به اراده و قدرت مردم اعتقاد داشتند، در استقلال جدیت داشتند. و عزت ملی، ملی گرایی وحدت و حفظ انسجام ملی.

وی افزود: برای جلوگیری از تحریف در مبانی فکری امام و مکتب ایشان باید به درستی تبیین شود، رهبر معظم انقلاب نیز به تبیین پیشنهاد جهاد داده اند لذا روشنگری در زمینه های مختلف لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین حقیر گفت: 14 هورداد تنها جشن یک نفر نیست بلکه جشن انقلاب اسلامی و یک مکتب است، این مکتب و راه باید برای نسل جدید تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) راه باید همراه با وحدت، انسجام و همبستگی در جامعه باشد و با شکوه و عظمت پیش برود.

وی گفت: امسال به تهران اعزام نمی شویم و باید تلاش کنیم مراسم باشکوهی برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حقیر گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) روز شنبه 14 خردادماه از ساعت 10 صبح در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود. حجت الاسلام والمسلمین میر احمد عمادی سخنرانان این مراسم بودند.

وی افزود: برگزاری نشست های مختلف بصیرتی، فضاسازی و تبلیغات شهری و برگزاری مسابقات مختلف مجازی از جمله برنامه هایی است که به همین مناسبت در استان برگزار می شود.

ستار هدایت ها نیز در این نشست گفت: مطالعه ذهن امام در موضوعات مختلف یکی از کارهای ضروری است که باید انجام شود، باید از همه فرصت های رسانه ای در این راستا استفاده شود و کار ادامه پیدا کند.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان باید به اندیشه امام آگاهی داشته باشند و آن را درک و باور کنند، باید در این زمینه تلاش کنیم و از این فرصت ها استفاده کنیم.

هدایتکا افزود: این روزها مصادف با دهه کرامت است. چندین سال است که روستاها در زیر سایه خورشید جشن می گیرند. همزمان با این دهه، پرچم پربرکت امام رضا(ع) در استان برپا خواهد شد.»

او گفت که در جشنواره کن حرکت مضحکی انجام شده و امام رضا را آزرده خاطر کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام خمینی (ره) تا رسیدن انقلاب اسلامی به آن جایگاه، شکنجه های زیادی را متحمل شده است.

وی با اشاره به اینکه توانسته ایم در دنیا به خودمان ثابت کنیم که یکی از این نیروها اتفاقی است که اخیرا در خلیج فارس افتاده است، گفت: امروز باید ماهیت امام را تبیین کنیم. تولید محتوا در این زمینه بسیار مهم است شخصیت واقعی امام را بشناسید.

هاشمی مهر افزود: مردم در ستاد قدس نشان دادند که همیشه برای دشمن نقشه می کشند. اگر مردم برای ارتقای یارانه ها تلاش نمی کردند، قطعاً موفق نمی شدیم.»

وی گفت: در این مناسبت حضور مردم تاثیرگذار خواهد بود، مردم همیشه در کنار کشور و انقلاب هستند و رسانه ها باید حمایت لازم را برای انعکاس حضور گسترده مردم داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی میزبان یکی از روسای قوای استان خواهیم بود. برنامه ریزی ها در این زمینه ادامه دارد.»



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید