ضرورت تبیین و آشنایی با مکتب امام خمینی(ره) نسل جوان


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843016

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت؛

حجت الاسلام مجید بهادری گفت: در شرایط امروز که دشمن در صدد تحریف مکتب و اندیشه امام خمینی(ره) است، باید ابعاد شخصیت امام را با جهاد به نسل جدید بازگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مجید بهادری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس ویژه برنامه های گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) اهانت فیلم های ضد دینی و اسلامی به حرم مطهر امام رضا (ع) را محکوم کرد. ) و گفت: در اماکن متبرکه و ائمه دل شیعیان این امامزاده را به درد آورده است و هر هنرمندی را که از چنین فیلم هایی حمایت کند توجیه می کنیم.

حجت الاسلام مجید بهادری به اهمیت جایگاه هنر در فرهنگ عامه پرداخت و گفت: هنر دارای مفاهیم ارزشی و انسانی والایی است که باید موجب رشد، سطح آگاهی و فرهنگ جامعه شود و به فرهنگ رایج و مقدس مردم خدشه وارد نکند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ و احیای اسلام در دوران معاصر است، گفت: سیر و سلوک امام (ره) توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی – فرماندهی به خوبی مشخص شده است. در رأس .

بهادری بزرگداشت امام خمینی(ره) را حرکتی سیاسی و فرهنگی دانست که نیاز به توجه بیش از پیش دارد و گفت: باید از این فرصت برای ترویج حقایق انقلاب اسلامی استفاده کنیم و برای ترویج اندیشه های ناب امام خمینی(ره) از هیچ تلاشی استفاده نکنیم. از خمینی در دنیا استفاده کنید.

وی از نهادهای فرهنگی و علمی خواست در نشر اندیشه های امام خمینی (ره) نقش آفرینی کنند و ادامه داد: سخنان امام حکمت است و راهی برای ترویج آن در فضای مجازی و فضای واقعی باید در عمل استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کردند، افزود: آتش امام را بزنید، خاموش کنید.

بهادری تاکید کرد: بزرگداشت امام خمینی (ره) بزرگداشت یک حرکت بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و وظیفه همه دست اندرکاران و دستگاه ها است که افکار خود را گسترش دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه ادامه داد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) روز شنبه 14 خردادماه از ساعت 10 صبح در مسجد امام خمینی (ره) دهدشت با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

بهادری افزود: فضاسازی و تبلیغ شهری، برگزاری جلسات مختلف بصیرتی در کنار قرائت قرآن، برگزاری مسابقات مختلف و … از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این روز در کهگیلویه برگزار می شود.

وی همچنین درباره در پیش بودن میلاد حضرت معصومه س و روز دختر گفت و با بیان اینکه ویژه برنامه های این روز با شکوه هرچه بیشتر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پنجشنبه شب در حسینه ثارالله سپاه به همین مناسبت با حضور 4 امامزاده که حضرت معصومه س. ویژه برنامه های متنوع دخترانه برگزار می شود و از دختری به نام معصومه تجلیل می شود.

بهادری در پایان تاکید کرد: با تبیین ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) و نقش ایشان در پیشبرد انقلاب، نسل جوان و جوان باید از تاریخ انقلاب مطلع شوند، چرا که ترویج آرمان های امام راحل نقش بسزایی دارد. جامعه امروزی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید