تبیین مکتب امام(ره) وظیفه همگانی است/خانواده ها به ساده زیستی امام خمینی(ره) در زندگی توجه کنند.


ساعت: 17:44
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843633

زهرا مطهر گفت: حضرت امام خمینی (ره) با الگوگیری از سیره ساده و نورانی معصوم (ع) زندگی واقعاً زاهدانه و پاکی داشتند که این ساده زیستی باید سرمشقی برای نسل جدید به ویژه زوجین در خانواده ها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا مطهر از رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار، امام خمینی (ره) را در اجتماعات مردمی دید. تیتریک گفت: حضرت امام (ره) دارای ویژگی های بسیار مهمی بود که در جامعه امروزی مورد نیاز است، یکی از این ویژگی ها ساده زیستی است که اگر خانواده ها به ویژه زنان به این امر توجه کنند آمار طلاق در جامعه کاهش می یابد و زندگی شیرین .

وی در ادامه با بیان اینکه تجملات سبک زندگی غربی در خانواده ها رواج پیدا می کند، گفت: غرب با ترویج تجمل گرایی می خواهد بنیان خانواده را از بین ببرد و به هدف خود برسد.

مطهر افزود: با حکومت و رهبری امام راحل، جنگ و سایر بحران های کشور در آن زمان مدیریت شد و ایشان کارهای بزرگی برای انقلاب و نظام انجام دادند که هزینه ای برای بیت المال نداشت.

وی گفت: امروز اسراف در برخی خانواده ها نهادینه شده و فرهنگ غلطی است که باید جلوی آن گرفته شود.

وی گفت از سرمایه های کشور باید به گونه ای استفاده شود که در آینده نیز باقی بماند.

مطهر افزود: مقاومت دشمن و تبیین معارف محمدی (ص) در برابر اسلام آمریکایی، ساده زیستی، حسن خلق از مهمترین ویژگی های مکتب امام (ره) بود که همگان موظف به رعایت آن هستند. نسل جوان با مکتب امام فقید.»

این سلحشور در خاتمه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با الگوبرداری از زندگی ساده و نورانی معصوم (ع) زندگی واقعاً زاهدانه و پاکی داشتند که این ساده زیستی باید سرمشق نسل جدید به ویژه زوجین باشد. در خانواده ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید