توزیع اعتبارات برای توسعه ورزش همگانی/ جناح ورزش توجه ویژه ای به توسعه ورزش همگانی دارد


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814778

اسماعیل حسینزهی از توزیع اعتبارات برای توسعه ورزش همگانی خبر داد و گفت: نمایندگان به ویژه فراکسیون ورزش به موضوع ورزش همگانی توجه ویژه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با مرصادنیوز از توزیع اعتبارات برای توسعه ورزش همگانی خبر داد و گفت: نمایندگان به ویژه فراکسیون ورزش به موضوع ورزش همگانی توجه ویژه دارند.

وی با بیان اینکه اعتبارات ورزش همگانی در دو سال گذشته افزایشی نداشته است، افزود: بر اساس اصلاحیه لایحه بودجه دولت موظف است 27 درصد از کل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده توسعه ورزش همگانی را بدون توجه به این موضوع پرداخت کند. ورزش حرفه ای “توزیع کنید.

حسین زهی بیان کرد: هدف از تخصیص منابع در حوزه ورزش همگانی کمک به باشگاه های خصوصی و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام متوقف شده است.

وی گفت: امیدواریم آنچه در بودجه پیش بینی شده محقق شود و شاهد افزایش تخصیص اعتبار باشیم چرا که وزارت ورزش سال هاست منتظر تخصیص چنین بودجه ای بوده است.

یکی از اعضای هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وام های قرض الحسنه در حوزه جوانان اعطا شد، گفت: اساس عدالت کمک به نیازمندترین مناطق است.

حسین زهی گفت: امسال بیشترین اعتبارات نقدینگی برای طرح های عمرانی در حوزه راه، آب و … تخصیص یافت اما در حوزه ورزش و جوانان چون پیش بینی های لازم صورت نگرفت وام خاصی لحاظ نشد. “

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم می دانند دولت و به ویژه مجلس علی رغم مشکلات و معضلات اساسی، توجه ویژه ای به پروژه های عمرانی دارند، موضوع افزایش وام ورزش همگانی و تکمیل پروژه های عمرانی در این حوزه در دستور کار قرار گرفت. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید