باید زمینه توسعه ورزش همگانی را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم/ فدراسیون ها باید سازماندهی جدیدی در حوزه مخاطبان خود داشته باشند.

ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799808

جلسه روسای کمیته های ورزش های همگانی فدراسیون های ورزشی؛

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: موظفیم زمینه توسعه ورزش همگانی را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم و برنامه ها و ایده های ذکر شده در این جلسه باید اجرایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست روسای کمیته های ورزش های همگانی فدراسیون های ورزشی با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. ورزش و جوانان. گروه های ورزش همگانی ادارات کل ورزش و جوانان استان نیز در قالب وبینار در این نشست حضور داشتند.

کلهر با اشاره به اینکه وضعیت ورزش همگانی در کشور مساعد نیست، گفت: هرکسی در این جلسه شرکت می کند تکلیف دارد و باید در راستای توسعه ورزش همگانی در کشور گام بردارد. ما باید راه حلی پیدا کنیم و سعی کنیم راهکارهای مختلفی برای توسعه ورزش همگانی ارائه کنیم.

وی افزود: قانون مصوبه هیئت نظارت در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان در چند بند به ما تکلیفی داده است که موظف به رعایت آن هستیم.این قانون فصل گفتار همه ماست. سلامت جسمانی و نشاط اجتماعی دو عاملی هستند که باعث می شوند توجه کافی به رشته ورزش همگانی داشته باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: موظفیم زمینه توسعه ورزش همگانی را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم و برنامه ها و ایده های ارائه شده در این جلسه باید اجرایی شود. تعیین بودجه برای حوزه عمومی یکی از کارهایی است که ما در وزارت ورزش و جوانان به دنبال انجام آن هستیم. برای توسعه ورزش همگانی باید معیار مشخصی داشته باشیم.

کلهر گفت: فدراسیون ها باید سازماندهی جدیدی در حوزه مخاطبان خود داشته باشند و برای تحقق ایده ها برنامه عینی و عملی داشته باشند. 40 تا 50 میلیون نفر در کشور ما مخاطب هستند و اگر بتوانیم در گام اول با اقدامات مشترک همه فدراسیون ها و ادارات کل 2 میلیون نفر را فعال کنیم قطعا حرکت موثری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید