از این پس باید خود را برای جام ملت های آسیا آماده کنیم / باید از تجربیات خود در راه توسعه ورزش استفاده کنیم


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914944

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید از تجربیاتی که در میادین ورزشی به دست می آوریم در مسیر توسعه ورزش کشور بهره ببریم، گفت: به تیم ملی فوتبال کشورمان خسته نباشید می گوییم و باید آمادگی لازم را داشته باشیم. حضور در جام ملت های آسیا از این پس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان ; سیدحمید سجادی که به همراه تیم ملی فوتبال ایران از قطر به ایران بازگشته بود در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات آتی گفت: معتقدم باید به ملی پوشان کشورمان خسته نباشید بگوییم و برای آنها آرزوی موفقیت کنیم و فکر کنیم که می توانیم در جام ملت های آسیا نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: ملی پوشان کشورمان از واگذاری نتیجه به تیم آمریکا بسیار ناراحت هستند و در این مسیر بارها ابراز احساسات کرده اند.

وی همچنین گفت: بعد از بازی زیبای ولز و نتیجه خوب فوتبالیست های کشورمان، کادر فنی و بچه ها تمام تلاش خود را کردند، واقعیت این است که مسابقات ورزشی و فوتبال یکی است، تیم قطر نیز به عنوان میزبان حذف شد. در هر صورت باید از تجربیات او استفاده کرد.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه حضور کی روش هستید یا خیر؟ گفت: قدردان زحمات آنها هستیم. با کی روش زیاد صحبت کردم، البته صحبت های ما مربوط به کارهای تخصصی آنها از جمله مسائل فنی و… نبود، چون من و همکارانم هیچ وقت وارد مسائل فنی فدراسیون ها نمی شویم، چون کارهای نوری را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: کی روش زمان کمی در اختیار داشت. او در دوره قبلی مسابقات جهانی و آخرین اردوی تیم 25 روز فرصت داشت اما در این دوره 5-6 روز آخر. می توانستیم بازی های تدارکاتی بیشتر و بهتری داشته باشیم و این باید در برنامه های بعدی در دستور کار قرار گیرد.

سجادی با تاکید بر اینکه باید از هم اکنون برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی کنیم، افزود: انشالله با همکاری فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ کمک می کنیم تا لیگ غنی و خوبی داشته باشیم تا نتایج لیگ در خدمت تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: فوتبال مثل گذشته نیست و باید بیشتر از گذشته به فکر تقویت این رشته باشیم. ما باید تحولی را که در فوتبال کشورمان رخ داده است انجام دهیم. میدان، اردو و برنامه خوب از مواردی است که باید ارائه کنیم. شرایطی که در چند ماه گذشته داشتیم کمی عجیب و غریب و نامطلوب بوده است. گاهی مجبور بودیم سریع تصمیم بگیریم. وزیر ورزش و جوانان گفت: در هر جام جهانی استانداردها متفاوت است. به هر حال نگاه من مدیریتی است. سعی کردم تجربیات و اتفاقات جدیدی را ببینم و انشاالله از آنها برای توسعه ورزش کشور استفاده کنیم.

وی با برجسته کردن دستور کار اصلی در فوتبال، گفت: باید نگاه جدیدی به ورزش بیاوریم، دیدید که مردم چقدر خوشحال بودند وقتی ولز برد و کشور تحت تاثیر قرار گرفت. این یکی از چیزهای خوب فوتبال است. سجادی در مورد اینکه شنیده می شد کیروش از تیم ملی خداحافظی کرده است، تصریح کرد: من خبری مبنی بر خداحافظی کیروش نشنیده ام. ابتدا از فدراسیون حمایت می کنیم و اگر نظر ما را برای ادامه همکاری با آنها بخواهند حمایت می کنیم. از زحمات کی روش تشکر می کنم زیرا او رابطه خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان او را بسیار دوست دارند. اگر نظر فدراسیون این باشد که با روش کی به کار ادامه دهیم، با کمال میل از آن حمایت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید