استفاده از تجربیات سایر کشورها در ساخت پردیس سینمایی یزد/ از آخرین فناوری های روز دنیا در ساخت پردیس سینمایی یزد استفاده می شود.


ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812506

نیکونزاد گفت: در ساخت پردیس سینمایی در یزد از آخرین فناوری های روز دنیا به سبک معماری متناسب با فرهنگ بومی یزد استفاده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی نیکنهاد عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص آخرین وضعیت پردیس سینمایی یزد گفت: از احیای پروژه های سینمایی بازدید کردیم.

وی افزود: پردیس های سینمایی مشهد از تجربه خوب کشورهای همسایه بهره برده اند و با مدیران هنری کشور نیز مذاکراتی داشته ایم.

به گفته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد، پس از بازدید و مذاکره مقرر شد تجربه این پروژه ها به یزد منتقل شود و قطعه زمینی در بلوار بسیج یزد برای ساخت پردیس سینمایی در نظر گرفته شد.

نیکو نژاد افزود: بر این اساس این پروژه در دستور کار سازمان سرمایه گذاری مشارکت شهرداری ها قرار گرفته و از آنجایی که جایگاه شورای ششم در محوریت عادلانه و توزیع عادلانه خدمات است، ساخت فضاهای فرهنگی از جمله سینماها در بافت تاریخی در دستور کار بود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در ساخت این پروژه از مدرن ترین فناوری های روز دنیا استفاده می شود و در عین حال تلاش می شود تا پروژه با فرهنگ بومی یزد سازگاری کامل داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید