قهرمان پروری، استعدادیابی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان از مهمترین اصول ورزش است


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895620

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمد بر اصل شخصیت پروری، استعدادیابی، استفاده از تجربیات پیشکسوتان و تعامل بیشتر با اداره کل و فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، عین الله دهقان از حضور بهتر رئیس فدراسیون ورزش های رزمی کشور در استان ابراز خرسندی و قدردانی کرد و این سفر منشأ خیر و برکت برای ورزش و استان خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بر استفاده از تجربیات و تفکرات پیشکسوتان در این عرصه تاکید کرد و از رئیس و اعضای هیئت حاکمه خواست به مشکلات شوراهای شهر توجه کنند.

وی با اشاره به فعال شدن کمیسیون های شهرستانی، پرورش قهرمان، شناسایی استعدادها و نخبگان این حوزه در استان را راهکاری برای توسعه و ارتقای ورزش رزمی دانست و بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل پیشکسوتان تاکید کرد. ، نخبگان و اساتید دانشگاه.

دهقان تعامل بهتر هیئت با اداره کل، ادارات و هیئت های شهرستان، فدراسیون، ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی را برشمرد و خواستار جذب اعتبارات و حضور خیرین ورزشی در هیئت شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه در برگزاری مسابقات، جلسات و کلاس های مربیگری و داوری به اصل فرهنگی و تربیتی و رعایت عفاف و حجاب توجه می شود، ابراز امیدواری کرد با همت سرپرست و اعضای این کمیته شاهد رشد و ارتقای این کمیته در کشور خواهد بود. سکوهای قهرمانی را تسخیر کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید