اصولی: استعدادیابی یکی از مهمترین اهداف پیشرفت فوتسال است


ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889916

رئیس کمیسیون فوتسال گفت: فعالیت در حوزه استعدادیابی این امکان را به ما می دهد که در آینده شاهد رشد و موفقیت استان ها در رشته فوتسال باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال در جریان برگزاری دوره استعدادیابی فوتسال ضمن تسلیت درگذشت شهدای والامقام گفت: خوشبختانه فدراسیون فوتبال با اهمیت زیادی که به فوتسال می دهد. برنامه های تدوین شده توسط این کمیته اجرا شد و به لطف اشراف کاملی که عزیزان دارند توانستیم در بخش استعدادیابی بسیار موفق باشیم. در بازه های زمانی کوتاهی که استعدادیابی برگزار شد، شاهد حضور بازیکنان مستعد در عرصه های بین المللی بودیم و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. در واقع در استعدادیابی گام های خوبی برداشته شده است که حاصل تلاش شماست. مسلما استعدادیابی فوتسال یکی از مهمترین اهداف پیشرفت این کمیسیون است.
وی ادامه داد: اگر فضای کار در استان به سمت استعدادیابی برود و در این زمینه سرمایه گذاری شود، بی شک شاهد موفقیت های خوبی در فوتسال خواهیم بود. هدف ما تقویت فوتسال پایه در سراسر کشور است، بر این اساس عملکرد کارکنان کمیسیون فوتسال استان در استعدادیابی بسیار موثر خواهد بود.
اصولی در خاتمه گفت: ارزیابی عملکرد استان ها را بررسی خواهیم کرد و امیدواریم این دوره بتواند مثمر ثمر باشد و شاهد افتخارآفرینی بیشتر فوتسال در عرصه بین المللی باشیم. من از شما می خواهم که به اندازه کافی از این کلاس استفاده کنید تا با برنامه ریزی دقیق و تجربه گسترده ای که دارید، خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید