سخنگوی فوتسال فراق بال شلیک / تخت مخفی اصولی در سازمان لیگ!

ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923157

رئیس فدراسیون فوتبال تغییراتی در عناصر اداری و سازمانی ساختمان خیابان سئول ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و در شرایطی که با وجود نتیجه نامناسب و غیرمنتظره کارلوس کی روش با پارسی ها هنوز سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص نشده است، تغییرات جدیدی در ساختار اداری فدراسیون فوتبال

با انتصاب ابراهیم شکوری، نایب رئیس باشگاه پیکان به عنوان رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، مشخص شد که مهدی تاج قصد جدی برای به خدمت گرفتن افراد نزدیک به خود در این فدراسیون داشته است. غیر طبیعی نیست در این راستا تغییراتی در دستگاه گفتار فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال محسوس است.

به نظر می رسد در پی اظهارات کذب احسان اصولی، سمت سخنگویی فدراسیون فوتبال به امیرمهدی علوی، مدیر فعلی روابط عمومی فدراسیون فوتبال واگذار شده است، بنابراین یکی از هزار و یک سمت رئیس ناکام شورای فوتبال استان خراسان رضوی کاهش می یابد. جالب اینجاست که این خبر هنوز به صورت رسمی در رسانه ها منتشر نشده است.

اما اصولی همچنان رئیس کمیسیون فوتسال است و اخیرا احسان کامیانی رئیس واحد مسابقات شورای فوتبال استان تهران از سوی مهدی تاج به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال منصوب شد. انتصابی که برای سازمانی پیش آمد که رسما و قانونی هنوز رئیسی ندارد اما منشی شده است.

اصولی علیرغم میل شخصی و ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل فشار رسانه ها به ریاست سازمان لیگ فوتسال نرسید اما با اتفاقات اخیر نشان داد که مرد شماره یک و رهبر در سایه است. سازمان لیگ فوتسال و آنقدر قدرت داد که اتاق ها یا حتی ساختمان اداری آن سازمان را به یکباره عوض یا جابجا کرد.

حضور اوسلی از یک سو و حضور همه جانبه وی در رویدادهای فوتسال از سوی دیگر به همراه ادعای سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان مبنی بر اینکه اوسلی مسئولیت برگزاری لیگ فوتسال را بر عهده دارد، این شبهه را به وجود آورد که سمت سخنگویی به جای فرح از او گرفته می شود. به راحتی به سازمان لیگ برسید.

این امر به این دلیل است که کمیسیون فوتسال و سازمان لیگ فوتسال در سال های اخیر به صورت جداگانه و مستقل با مسئولان مختلف کار کرده اند و رئیس مشترکی ندارند. حوزه فعالیت کمیته فوتسال برنامه ریزی و برگزاری اردوها و تمرینات تیم های ملی است و سازمان لیگ مسئولیت برنامه ریزی و اجرای مسابقات و لیگ های مختلف را بر عهده دارد.

مشخص نیست چه دستاوردی منجر به اجازه کامل اصولی از تاج در رابطه با فوتسال شده است. آیا اوصولی توانست چند تیم باقیمانده فوتبال استان خراسان رضوی را که پاداش آنها در فوتسال داده شد هدایت کند یا اینکه رزومه درخشانی در بخش بازاریابی و حتی صحبت از فدراسیون فوتبال داشت؟

اختیارات کامل و کامل رهبری و مدیریت فوتسال بدون تصمیم رسمی از سوی تاج و تخت بر این مبانی داده می شود که فدراسیون فوتبال همواره از افتخارات فوتسال آسیا و جهان مانند فوتبال ساحلی به بهترین شکل ممکن در رسانه ها استفاده کرده است. در لحظاتی از ایجاد راه حل ها تنها ابهام و عدم شفافیت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید