قدرت شلیک موشک و شلیک همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شد

قدرت شلیک موشک و شلیک همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شد

روز جدید فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه توان ما به صورت تصاعدی افزایش یافته است، گفت: توان شلیک موشکی و شلیک همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شده و زمان و مسافت آموزشی برای آمادگی برای شلیک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. “.

امیر سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم افتتاحیه دو پایگاه جدید موشکی و پهپاد سپاه که با حضور فرمانده کل سپاه در شب اعیاد شعبانیه و با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد، گفت: روز پاسدار: وظیفه الهی این بود که به سپاه و نیروهای مسلح بگوییم باید قوی باشید. ما به عنوان فرمانده نیروی هوافضای سپاه دستور را با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه روزی و حمایت بستگان موثر توانستیم بحمدالله این کار را انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر می توانیم 60 پهپاد را در این پایگاه به پرواز در آوریم و چون برد این پهپادها زیاد است و محدود نیست. ما هیچ محدودیتی برای اهداف نداریم و می توانیم به هر هدف دشمن ضربه بزنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه توان ما به صورت تصاعدی افزایش یافته است، گفت: شلیک موشک و شلیک همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شده و زمان و مسافت آمادگی برای شلیک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

سردار حاجی زاده صحبت های دشمن در مورد قدرت پهپادهای سپاه را نشانه تنوع روزافزون قدرت ایران دانست و خاطرنشان کرد: روزی دشمن از هسته ما صحبت می کند و چندین بار در مورد موشک صحبت می کند و این یعنی نیروی سیاسی آنها توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید