کیف: روسیه 81 موشک به 7 منطقه اوکراین شلیک کرد/ حداقل دو زن و دو مرد در حمله به یک منطقه مسکونی کشته شدند/ 15 درصد پایتخت قطع شد.

کیف: روسیه 81 موشک به 7 منطقه اوکراین شلیک کرد/ حداقل دو زن و دو مرد در حمله به یک منطقه مسکونی کشته شدند/ 15 درصد پایتخت قطع شد.

مقامات اوکراینی اعلام کردند که حملات موشکی روسیه به حداقل هفت منطقه اوکراین در بامداد پنجشنبه (امروز) تلفات و خساراتی برجای گذاشت. یک مقام دولت اوکراین مستقر در لویو گفت: حملات موشکی روسیه یک منطقه مسکونی در این شهر را هدف قرار داد که منجر به کشته شدن حداقل دو زن و دو مرد شد. به گفته والری زالوگنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، روسیه از شب گذشته تا امروز (پنجشنبه) 81 موشک از انواع مختلف به سمت اوکراین شلیک کرده است.

در ادامه درگیری‌های نظامی روسیه و اوکراین، اخبار حاکی از آن است که روسیه حملات موشکی سنگینی به کیف پایتخت و ۶ منطقه دیگر اوکراین انجام داده است.

منابع رسانه ای غربی از جمله سی ان ان گزارش دادند که دور جدید حملات موشکی شدید روسیه به اوکراین از صبح روز پنجشنبه آغاز شد و حداقل دو کشته در کیف و چهار کشته در لویو برجای گذاشت.

یک مقام دولت اوکراین مستقر در لویو در کابل گفت که حملات موشکی روسیه یک منطقه مسکونی در آن شهر را هدف قرار داد و حداقل دو زن و دو مرد را کشت.

هرمان هالوشچنکو، وزیر انرژی اوکراین، پیش از انتشار اخباری مبنی بر تلفات در شهر لویو، گفته بود که حملات موشکی روسیه به کیف، پایتخت اوکراین، حداقل دو کشته بر جای گذاشته است.

به گفته خالوشچنکو، روز پنجشنبه (امروز) حملات روسیه علیه هفت منطقه اوکراین: کیف، میخایلو، خارکف، زاپوریژیا، اودسا، دنیپرو و ​​ژیتومیر انجام شد.

«ویتالی کلیچکو» شهردار کیف، پایتخت اوکراین اعلام کرد که در نتیجه حملات امروز روسیه، حداقل 15 درصد برق پایتخت اوکراین قطع شده است.

چند ساعت پس از انتشار اولین خبر در مورد سلسله حملات روسیه به مناطق مختلف اوکراین، مقام ارشد نظامی در کی یف آماری از تعداد موشک های شلیک شده توسط روسیه ارائه کرد.

به گفته والری زالوگنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، روسیه از شب گذشته تا امروز (پنجشنبه) 81 موشک از انواع مختلف به سمت اوکراین شلیک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید