سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: برخی می گویند شلیک موشک، شیوه مذاکره کشورهای دیگر را تغییر داده است. در حالی که این دو موضوع ربطی به هم ندارند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: برخی می گویند شلیک موشک، شیوه مذاکره کشورهای دیگر را تغییر داده است.  در حالی که این دو موضوع ربطی به هم ندارند

روز جدید : سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران گفت: برخی کمترین توجه و اطلاعی از دستاوردهای امنیتی و نظامی ایران ندارند و با دشمن علیه دستاوردهای نظامی کشور صحبت می کنند، این جدا و بی ربط است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در عملیات خود از کودتا صحبت می کند اما هزاران ضربه چاقو به صورت ایران وارد شده است و آن مقاومت مردم بود.

سردار رمضان شریف امروز در یادواره 1269 شهید میرزا کوچک خان نزا و شهدای محور مقاومت با بیان اینکه نقطه قوت این تیپ در این است که در عرصه دفاع از حرم خوش درخشیدند و با وجود رشادت های فراوان گفت: فداکاری ها حاج قاسم به حضرت فاطمه (س) بزرگ و مثال زدنی است و این ارادت نه تنها مربوط به چند سال اخیر بود، بلکه از همان ابتدا ارادت ایشان زبانزد عام و خاص بود.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند باید داستان های درست و دقیقی از وقایع انقلاب بگوییم، گفت: بحث حراست و نقش شهدا در این دوران یکی از اتفاقاتی است که به خوبی بیان می شود اما نه. به اندازه کافی و باید تلاش بیشتری برای مستندسازی دقیق و داستان سرایی با جوانان و نسل آینده داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر یاد و خاطره و ایام دفاع مقدس و بسیج نبود، امروز مردم به عنوان رزمندگان دفاع مقدس نقش متفاوتی را ایفا می کردند، افزود: از آن علیه دشمن استفاده می کنند و جریان ها را مخدوش می کنند. مناسبت ها.

شریف با بیان اینکه 50 میلیون نفر از جمعیت کشور اطلاعی از روحانیت و مبارزات مردم با پهلوی ندارند، گفت: یکی از عملیاتی ترین محورهای امروز دشمن این است که مردم را متقاعد کنند که انقلاب ایران از دوران ظلم و ستم استفاده می کند. رسانه ها به صورت تحریف و تحریف شده و عده ای به دلیل عدم آگاهی عمومی آنها را باور می کنند.

وی با بیان اینکه خمینی (ره) را دارم با برنامه ریزی دقیق و با کمک مردم و عنایت خداوند، آمریکایی ها و انگلیسی ها که اخراجی ها را از کشور تحویل گرفته بودند، گفت: طبق نقشه شاه هفتاد درصد مردم. در روستاها بدون امکانات اولیه زنده بودند و شهر برای مردم و دشمنان مفرح بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران امروز در حوزه پزشکی گام های بلندی برداشته است، افزود: در دوران ظلم و ستم کادر پزشکی کشور متشکل از هندی ها و فیلیپینی ها و… بود اما بعد از انقلاب کادر پزشکی ایرانی به مداوای گردشگران پرداختند. سفر به ایران

شریف گفت امروز تمام تصمیمات ایران در داخل کشور گرفته می شود اما در زمان شاه تصمیمات مردم توسط آمریکایی ها، انگلیسی ها و دیگر مستکبران گرفته می شود. دشمن اجازه نمایش قدرت و پیشرفت اسلام را نمی دهد. انقلابی که رسانه ها در اختیار دارند و ذهن جوانان را به سمت خودشان منحرف می کنند و آن را منحرف می کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در عملیات خود از ضربه صحبت می کرد اما در مقابل ایران هزاران ضربه چاقو وارد شد، افزود: امروز رژیم صهیونیستی نسبت به سال های گذشته در پایین ترین سطح خود قرار دارد و قدرتی ندارد اما بله، این محصول و دستاورد خون شهدا و مقاومت مردم است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه به فتح آخرین قله ها نزدیک شده ایم و نباید به پیشه های دشمن توجه کنیم، گفت: دشمن قصد دارد امکانات ما را ضعیف و کمبودهای ما را زیاد نشان دهد و این دشمنی همیشگی آنهاست. به انقلاب . .

شریف گفت: ما منکر وجود برخی کبودی ها نیستیم. و برای جوانان مستعد ایران کاری نمی توان کرد.

وی با بیان اینکه جهان امروز دنیای تبادل انرژی است و کشور بدون قدرت نمی تواند امنیت کشور خود را تضمین کند، گفت: برخی کمترین توجه و اطلاعاتی در مورد دستاوردهای ایران در عرصه امنیتی و نظامی ندارند. گفته می شود پرتاب موشک رویکرد طرف مقابل به مذاکرات را تغییر داده است، در حالی که این دو موضوع جدا و غیر مرتبط هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: وقتی موشک مدرن آمریکایی بر روی تجهیزات جوانان ایرانی و بومی فرود آمد، دنیا به قدرت ایران پی برد. اگر در تامین امنیت مردمش ضعیف باشد مجبور به مذاکره می شود که شکست و ذلت را در پی خواهد داشت.

شریف با بیان اینکه سپاه در هر حوزه ای که نیاز باشد در کنار مردم است، گفت: امرار معاش می کند و بین خانواده ها توزیع می کند.

وی گفت: آمریکایی ها و انگلیسی ها در چند دهه گذشته هر کاری که می خواهند علیه کشورها انجام داده اند. قدرت و کمک سپاه و دستگاه های مختلف که وظایف خود را برای مردم انجام می دهند را نشان نمی دهند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم وقتی حضور دشمن و موج مطالبات آنها را می بینند حاضرند موقتاً از خواسته های صنفی خود صرف نظر کنند تا دشمن را کنار نزنند، افزود: مسئولیت آن بر عهده مسئولان است.

دیدگاهتان را بنویسید