ایران خود را دیکتاتور می نامد. در حالی که زندان های ابوغریب و گوانتانامو در کشورهای مدعی آزادی هستند


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1907996

محمدرضا نقدی گفت: سال گذشته عربستان 37 نوجوان را که جرمشان پخش اعلامیه علیه رژیم سعودی بود اعدام کرد و یک سال قبل از آن 80 نوجوان را سر بریدند و هر روز در یمن جنایت می کنند و الان مدعی حقوق بشر هستند و من تماس می گیرم. دنیا تا مرگ آیا طبیعی است که یک دختر غصه بخورد؟ دوست داشتنی نیستند چون مهد ضد بشریت هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر در دیدار با نخبگان بسیجی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: وقتی ما مشاهده می کنیم، داعش در محیط مقدس کودکی را در آغوش مادر در نماز و شهدای زائران هدف قرار می دهد. ما برای شهید سلیمانی ارزش بیشتری قائل هستیم و هزار بار از خود می پرسیم که اگر شهید سلیمانی و مدافعان حرم نبودند این موجودات با ملت ما چه می کردند؟

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه امروزه اکثر کشورهای دنیا با مشکلات اقتصادی مواجه هستند افزود: بیش از چهار دهه است که در تحریم هستیم. قفل می کنند و ده ها کشور پیمان بسته اند که ایران را فلج کنند، حتی دارو را برای برخی بیماران تحریم کردند، اما ملت ما هوشیار است و محکم ایستاده است، اما امروز فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی چند ماه است که در بحث انرژی هستند. از روسیه تحریم شده و مردم آنها در خیابان هستند.

وی بیان کرد: ما در کشور مشکلات اقتصادی داریم و بسیاری از مردم برای امرار معاش دست و پنجه نرم می کنند و مشکل بیکاری داریم و مشکل درست کرده ایم و مردم و جوانان را در محیطی تحت سیطره دشمن رها کرده ایم. متأسفانه ما این کار را کردیم، آنها تصمیم گرفتند که مردم و جوانان ما چه چیزی را ببینند و چه چیزی را نبینند. عکس شهید سلیمانی را حذف می‌کنند و هشتگ شاهچراغ را حذف می‌کنند و صدها صفحه و کانال انقلابی را می‌بندند و اجازه جریان فساد را می‌دهند.

جانشین رئیس کل سپاه پاسداران گفت: از سوی دیگر واقعیت این است که تمام فشارهایی که به جمهوری اسلامی وارد می‌کنند به این دلیل است که منحنی مولفه قدرت ایران در تمام 43 سال بالا بوده و هرگز بالا رفته است. در آن چهار دهه منحنی مولفه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول بوده است و ما به نقطه ای نزدیک شده ایم که این عناصر با هم تلاقی می کنند و در وضعیتی بالاتر از آنها قرار داریم و این برای آنها قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: آنها در مذاکرات و در صحنه سیاسی لبنان، سوریه، یمن، عراق و افغانستان نتوانستند اراده خود را تحمیل کنند و با سرافکندگی از افغانستان فرار کردند و با وجود صرف 8 تریلیون دلار در منطقه، انقلاب اسلامی را شکست دادند. آنها خوردند

نقدی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: باید ببینیم کدام یک از این اتفاقات محصول این دو واقعیت است. اگر گرانی، بیکاری و مشکلات معیشتی دلیل اصلی این رفتارها و تحرکات است، طبیعتا باید شعار خاص خود را داشته باشد و علل مشکلات را هدف قرار دهد و منطق پیام هم همین باشد، اما آیا شعاری می بینیم. که بیانگر مشکلات واقعی جامعه است؟

وی تصریح کرد: شخصیت این حرکت از اینجا مشخص می شود. آنها طمع داشتند که مشکلات درونی ما بر واقعیت قدرت و غرور ما سنگینی کند و به چالش بکشد. کشوری که به مدت 12 سال تحت شدیدترین تحریم ها قرار داشت، اکنون ظاهراً به قدرتمندترین سازنده تسلیحات جهان تسلیحات می فروشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در علم، فناوری و قدرت سیاسی گفت: اراده سیاسی ما بر هر چیزی که آمریکا در منطقه تصمیم به شکست می‌دهد و هر چیزی که ایران تصمیم می‌گیرد پیروز شود، غلبه دارد. ایران با وجود همه فشارها رو به جلو است و انقلاب اسلامی کار بی نظیری انجام داده است.

وی افزود: آمریکایی ها جنایت کردند و شهید سلیمانی را از ما گرفتند و تهدید کردند که به 53 نقطه فرهنگی ایران ضربه می زنند، در همان زمان سپاه پاسداران عین الاسد را نابود کرد و هیچ غلطی نکردند و دنیا این قدرت را دید و چین را تحریک کرد و روسیه بال می اندازد و در برابر آمریکا خواهد ایستاد.

نقدی تصریح کرد: امروز آمریکا تلاش می کند دولت حامی خود را در عراق مستقر کند و در حال شکست است و این واقعیت ها هر روز رخ می دهد و مشکل اینجاست که حوادثی که رخ داده نتیجه این است که آنها می خواهند پیشرفت بزرگ ملت ایران را متوقف کنید و آگاه باشید که آنها نمی توانند کمکی به بهبود اوضاع اقتصادی و گره گشایی و اصلاح مشکل کنند.

وی تصریح کرد: در سنتکام اردوگاهی متشکل از 36 کشور تشکیل شد و این وسط پول، جاسوس و شبکه آوردند و به سوی ملت ایران تیراندازی کردند و الحمدلله ملت مؤمن ایران اسلامی پاسخ محکمی به آنها دادند و نشان دادند که شایسته هستند. وصیتش را امام به آنها داد که در عهد رسول خدا صلی الله علیه و آله از امت حجاز بالاتر بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: آیا احساسات و عواطف آمریکایی ها آنقدر قوی است که تحمل مرگ یک دختر را نداشته باشند؟ در حالی که خودشان میلیون ها نفر را مثل مورچه زیر پایشان لگدمال کردند و در سرتاسر دنیا سلاخی کردند، صدها هزار نفر را در عراق و افغانستان سلاخی کردند و بیمارستان افغانستان را بمباران کردند.

وی افزود: پس از مرگ یک زن و بر خلاف تمام دلایلی که برای بیماری او ذکر شد، می بینیم که چه می کنند، در حالی که بر اساس گزارش های خود در سال 2019، 4234 نفر در زندان های آمریکا کشته شده اند و چندین هزار نفر نیز کشته شده اند. زندان های آنها را کتک می زنند و می کشند و در آمریکا به تعداد زندانیان دنیا زندانی وجود دارد و با آنها این گونه رفتار می شود.

نقدی تصریح کرد: سال گذشته عربستان 37 نوجوان را که جرمشان توزیع اعلامیه علیه رژیم سعودی بود اعدام کرد و سال قبل از آن 80 نوجوان را سر بریدند و هر روز در یمن جنایت می کنند و اکنون مدعی حقوق بشر هستند.

وی بیان کرد: می بینیم که در اتفاقات اخیر کشورمان چه کرده اند و چه خرج کرده اند. بدانید که این مربوط به حقوق بشر و شفقت به یک ملت و زن نیست. ما نباید حافظه تاریخی خود را از دست بدهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کومله مدعیان زن، زندگی و آزادی خشن ترین گروه هستند و کسانی را که اسیر کرده اند با سرامیک می برند تا شکنجه شوند و اگر جنایت و خیانت منافقین را علیه خود بنویسند. شاید ده ها جلد کتاب باشد و ما را دیکتاتور خطاب کنند.

وی افزود: باید مشکل اصلی را پیدا کنیم که انقلاب اسلامی در حال رسیدن به نقطه تلاقی مولفه قدرت با قدرت است و مقام معظم رهبری فرمودند: «هندسه جهانی قدرت در حال تغییر است» و کسانی که در راس بودند، هستند. پایین آمدن لگدهای دشمن برای آن است و مرگ زن نیست.

نقدی تصریح کرد: ما در محاصره تبلیغات دشمن هستیم و رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند مهمترین وظیفه امروز شما شکست حصر تبلیغاتی دشمن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدیم که ملت و جوانان را در اختیار شبکه های مجازی و شبکه های بیگانه گذاشتیم تا افکارشان فریب آنها را بخورد و تصویری نادرست از واقعیت داشته باشند. امروز هم وظیفه ما روشنگری است و باید جبران کنیم.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید به مردم و افرادی که ممکن است تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفته اند، خانه به خانه، مدرسه به مدرسه و محله به محله واقعیت را آموزش دهیم.

وی با اشاره به رهبری بیش از 40 روزه نظام در مقابله با فتنه، گفت: کجای دنیا اینقدر رهبری است که هشت سال حکومتی باشد که تفکرش خلاف مبانی نظام باشد، اما چون آیا صدای مردم قابل تحمل است؟ او بدترین نافرمانی ها را کرد، اما محترمانه بود. آیا این دیکتاتوری است؟

نقدی تصریح کرد: اسلام و مراجع می گویند تقوا را انتخاب کنید و مراجع می گویند در قرارها دخالت نکنید. ولایت فقیه ضد دیکتاتوری ترین پدیده حکومت داری است و مانع از دیکتاتوری در حکومت شده است.

وی تصریح کرد: ما مشکلاتی داریم و باید خودمان با تلاش و کار آنها را برطرف کنیم و همه منحنی ها نشان می دهد که روز به روز بالاتر و بالاتر می رویم. مسائل اقتصادی باید خودشان حل شوند. در جایی ما خودمان یک گره ایجاد کردیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه دشمن شکست خورده و کل شبکه جاسوسی و عناصری که سال ها آموزش دیده اند و همه رسانه ها به صورت مفتضحانه به زمین کشیده شده اند و ما عمل کرده ایم. از نظر قانون ضعیف است، اما باید حرکت کنیم و روشنگری کنیم.» و شما باید با دانشجویان صحبت کنید.

انتهای پیام/ طهماسبی

دیدگاهتان را بنویسید