سردار نقدی: بعد از سال 88 مردی که هدف و سیاستش عدم تبعیت از دستورات رهبری بود، رئیس جمهور شد/ هشت سال تحملش کردیم/ نظامی که این گونه مدارا می کند دیکتاتور می گویند.

سردار نقدی: بعد از سال 88 مردی که هدف و سیاستش عدم تبعیت از دستورات رهبری بود، رئیس جمهور شد/ هشت سال تحملش کردیم/ نظامی که این گونه مدارا می کند دیکتاتور می گویند.

معاون هماهنگ کننده سپاه: قانون اساسی، رئیس جمهور، دولت، شورای شهر و رهبری با رای مردم انتخاب می شوند و انتخابات در کشور ما ساعتی زودتر و دیرتر برگزار نشده است. در حالی که در رژیم گذشته جباری به قدرت رسید و پسرش جانشین او شد و رای مردم تاثیری نداشت.

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس صبح امروز از محل ستاد اصناف بازار تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

به گزارش ایلانا؛ سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در این برنامه گفت: یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش و شهدای اصناف و بازاریان را گرامی می داریم. همه دیدیم در شاهچراغ چه گذشت. دیدی تروریستی بدون ذره انسانیت وارد عبادت شد و پیرمردی زیارتی و فرزندی که در آغوش مادرش بود شهید شد. این مادر و بچه چه گناهی کردند که کشته شدند؟ آنها به دنبال عبادت بودند نه جنگ.

وی افزود: می بینید که آمریکا چقدر برای تربیت نیرو برای شروع جنگ مذهبی در منطقه هزینه کرده است و اگر رشادت و شجاعت حاج قاسم نبود این جنگ تمام منطقه را در بر می گرفت.

نقدی بیان کرد: آمریکایی ها که دیدند شکست خوردند، افراد سرخورده زیادی برای شروع جنگ پیدا کردند، اما با حضور مجاهدان سردار سلیمانی و یارانش این توطئه ها و جنگ ها به خواب رفت. داعشی ها که اسیر خود را زنده زنده در قفس سوزاندند و از پخش فیلم لذت بردند. اینها بودند که سر بچه ها را بریدند و با گوشتشان کباب درست کردند.

وی تصریح کرد: اینها مدافعان حرم و شهید سلیمانی هستند که در مقابل آنها ایستادند و آنها را شکست دادند. داعش حدود 90 درصد سوریه را تصرف کرده بود و دمشق را محاصره کرده بود و رعب و وحشت زیادی را در مقابل دیدگان دیگران ایجاد کرده بود. اما ایثار شهید بزرگوار سلیمانی و مدافعان حرم آنها را نابود کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: در همان زمان رسانه های دشمن تبلیغ کردند که چرا نیروهای نظامی ایران با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی پیش روی مردم به سوریه و عراق می روند. چرا در کشورهای دیگر خرج کنید؟ واقعیت این است که وظیفه رسانه های دشمن این است که واقعیت ها را وارونه جلوه دهند. دشمنان می گویند او یک رهبر تروریست است. در حالی که او فرمانده نابودی تروریست ها بود، هر دوی آنها با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. غربی ها این تصویر دروغین و مجازی را می سازند و منتشر می کنند. امروزه در هر صحنه ای که به آن نگاه می کنید، می توانید به واقع نشدن آنها پی ببرید.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی مهد دموکراسی است، مردم رژیم طاغوت را رها کردند و انقلاب آمد و برای صدای مردم ارزش قائل شد. قانون اساسی، رئیس جمهور، دولت، شورای شهر و رهبری با رأی گیری انتخاب می شوند و انتخابات در کشور ما ساعتی زودتر و دیرتر نبود. در حالی که در رژیم گذشته جباری به قدرت رسید و پسرش جانشین او شد و رای مردم تاثیری نداشت.

نقدی گفت: در سال 1387 مردم آمدند و گفتند که انتخابات باید باطل شود، اینها افراد مشهور انقلاب هستند که به آنها رای دادند، اما رهبری پشت رای مردم ایستادند و گفتند نه، رای مردم همین است. و در صورت اعتراض در کمیسیون ها بررسی می شود و بدین ترتیب از رای مردم محافظت می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: در انتخابات بعدی فردی که هدف و مشی او پیروی از دستورات رهبری نبود، با اختلاف کمی رئیس جمهور شد، اما سرمایه ها محفوظ ماند و هشت سال با ایشان مدارا کردیم.

نکدی تصریح کرد: اکنون به این نظام می گویند دیکتاتوری. جمهوری اسلامی با همه امور مردم اداره می شود، اما می گویند دیکتاتوری است. نظامی که در این راه مدارا کند و فضایی را فراهم کند تا منتقدان خود نظر خود را بیان کنند، دیکتاتور نامیده می شود.

وی گفت: در حادثه اخیر زنی توسط گشت ارشاد دستگیر شد، سپس به گشت ارشاد رفت، فیلم هایی از آن وجود دارد، سقوط کرد و جان باخت. همه رؤسای جمهور و نخست وزیران کشورهای متخاصم گفتند که آن دختر را در ایران کشتند. اول اینکه وقتی این خانم فوت کردند حدود 50 خانم دیگر در آن سالن حضور داشتند و فوت او را دیدند. بعداً وقتی او را به بیمارستان بردند، ده‌ها پزشک و پرستار دیدند که او اصابت نکرده است. بعد پدرش جلوی دوربین ایستاد و گفت ضربه و کتک نبوده، بعداً پزشکی قانونی با آزمایش های مختلف بررسی کرد و معلوم شد که ضربه ای نبوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه اضافه کرد: بعداً گزارش ها نشان داد که وی یک بیماری زمینه ای دارد، قبلاً تحت عمل جراحی قرار گرفته و به زمین افتاده است، اما گفتند رژیم دروغ می گوید.

نکدی تصریح کرد: این سیستم از حریف خود نیز مراقبت می کند و وقتی فردی می میرد از او محافظت می کند. اما تو کی هستی که گردن جورج فلوید را بشکنی؟ میلیون‌ها نفر را می‌کشند، بعد یکی از ما مرد، می‌گویند شما کشته‌اید و به ما می‌گویند دیکتاتور. به فجایع هیروشیما، عراق، گوانتانامو نگاه کنید، اینها تراژدی های آمریکاست. همه در اتاق فرمان دیدند خانم افتاد و مرد، دوربین هست، اما بعد به ما می گویند حقوق بشر را زیر پا گذاشته اید.

وی گفت: واقعیت این است که جمهوری اسلامی 100 درصد پیشرفت می کند و در حوزه نظامی به رتبه 53 تا 15 رسیده ایم. ما آنقدر توانایی داریم که به قدرت های بزرگ دنیا سلاح صادر می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: آمریکا در منطقه رو به افول است و همه نظرات و نگرش هایی که داشت شکست خورده است. آمریکا می گوید حزب الله لبنان نباید وجود داشته باشد، اما وجود دارد. 43 سال است که می گوید جمهوری اسلامی می رود، اما هست، می گوید حماس نباید وجود داشته باشد، اما دارد. این بدان معناست که آمریکا قدرت خود را در منطقه از دست داده است. ما عین الاسد را زدیم، اما او هیچ غلطی نمی توانست بکند. دیدی چطور از افغانستان فرار کرد؟

سردار نقدی گفت: آمریکا از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی پیوسته رو به افول است، روز به روز در حال سقوط است، اما ایران در حال صعود و پیشرفت است.

وی افزود: در این حادثه حملات و جنگ روانی دشمن در بالاترین حد خود بود اما ناکام ماند. در مبارزه با رژیم طاغوت تاجران هفده ماه دست به اعتصاب زدند و بازار را بستند اما مغازه را آتش نزدند و سپس اعتصابات به عشق دین و اسلام و مبارزه با رژیم طاغوت بود. در بازارهای آفرین و مرحبه باید گفت که با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی به توطئه های دشمن نه گفتند و همراهی نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید