معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: اگر از کسانی که شعار ضد نظام می دهند بپرسند کلمه دیکتاتور یعنی چه، واقعا جوابی ندارند. اینها فقط اثرات جنگ ترکیبی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: اگر از کسانی که شعار ضد نظام می دهند بپرسند کلمه دیکتاتور یعنی چه، واقعا جوابی ندارند.  اینها فقط اثرات جنگ ترکیبی است

روز جدید سردار یدالله جوانی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری «جهاد تبیینی» را یک وظیفه قطعی و شرعی می دانستند، ادامه داد: امروز جهاد در سراسر کشور به گونه ای دیگر جریان دارد و به این ترتیب درگیر جنگ سنگین با دشمن نیستیم. یک دفاع مقدس

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن به دلیل ترس از آینده انقلاب اسلامی است، گفت: رویکرد جهاد امروز جهاد تبیین است. در این جهاد دروغ باید افشا شود.

سردار یدالله جوانی در مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) که به همت هیأت رزمندگان اسلام در یزد برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در هر موقعیتی در یک زمان خود را نشان می دهد. مقام معظم رهبری از سال گذشته بنا به شرایط پیشنهاد «جهاد تبیینی» را مطرح کردند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری «جهاد تبیینی» را یک واجب قطعی و شرعی می دانستند، ادامه داد: امروز جهاد در سراسر کشور به گونه دیگری جریان دارد و اینطور نیست که به عنوان دفاع مقدس درگیر جنگ سنگین با دشمن باشیم.

جوانی با اشاره به اینکه امروز در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی قرار داریم، افزود: اگر می خواهیم با دشمنان خود بجنگیم باید با ابزار، روش، روش و تاکتیک دشمن آشنا باشیم. اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان توانستند جنگ را به نفع ملت ایران تغییر دهند به دلیل استفاده از تاکتیک ها و راهکارهای مؤثر بود.

وی بیان کرد: پس از دفاع مقدس دشمن تحریم، فشار، اقدامات تروریستی، بمباران و… را از خود نشان داد که باز هم با شکست سنگینی مواجه شد. پرچمدار این میدان حماسه آفرینی و تحمیل شکست تاریخی آمریکایی ها، صهیونیست ها و مرتجعین حاضر در ناحیه مقاومت سیدالشهدا بود.

این مسئول جنگ امروز را بسیار پیچیده تر از جنگ دوران دفاع مقدس دانست و گفت: امروز دشمن وارد عرصه های زیادی شده است. برای مقابله با جنگ ترکیبی، ابتدا باید راه را بشناسیم. چون دشمن از آینده این انقلاب می ترسد، از جنگ ترکیبی استفاده می کند تا مسیر این انقلاب را باطل کند.

مصونیت باید با روایت های صحیح ایجاد شود

جوانی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند با روایت های دروغ سعی در جابه جایی ارزش ها در جنگ روایات دارند، تصریح کرد: زمانی که خبر برخورد حضرت علی (ع) به محراب مسجد کوفه منتشر شد، عده ای سوال کردند. آنها: علی (علیه السلام) آیا نماز می خواند؟»؛ این نمونه تاریخی جلوه ای از تلاش دشمن برای تغییر ارزش ها در جنگ روایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن شهامت تصرف خرمشهر و بمباران نیروگاه ها را ندارد، بلکه تلاش می کند تا مغز و دل جوانان را به دست آورد، تصریح کرد: امروز جهاد نیروهای انقلابی این است که مردمی را که دارند آگاه کنند. تحت تأثیر روایت دشمن و فرار از چنگال دشمن قرار گرفته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر از کسانی که علیه این نظام شعار می دهند، بپرسند که منظور از دیکتاتور چیست و چرا او را با این انقلاب مرتبط می کنند، واقعاً پاسخی ندارند زیرا اطلاعی نداشتند و این بود. فقط پیامدهای جنگ ترکیبی

این مسئول تاکید کرد: مصونیت باید با روایات صحیح ایجاد شود. زیرا جنگ شناختی با ابزار و وسایل خود جنگ بسیار خطرناکی است.

برای ادامه راه شهدا چه کنیم؟

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: خداوند از شهدا راضی است و شهدا نیز از خدا راضی هستند زیرا خداوند به آنها مقام بسیار بالایی داده است. شاهد آن حدیث قدسی است که پیامبر اکرم (ص) فرمود: «در صحرای محشر سه گروه حق شفاعت دارند، دسته اول پیامبران خدا، دسته دوم علما و دسته سوم هستند. شهدا هستند.”

یوانی با اشاره به اینکه در مراسم تشییع شهدا همه از خود این سوال را می پرسند که برای ادامه راه شهدا چه کنیم؟ وی تصریح کرد: شاید اگر شهدا می خواستند به این سوال در عالم معنا پاسخ ما را بدهند در یک کلمه می گفتند: جهاد جهادی.

وی با بیان اینکه جهاد یکی از چیزهای غیرقابل توقف در زندگی یک مسلمان است، ادامه داد: اگر جامعه و حکومت اسلامی می خواهد موجودیت و ارزش خود را در برابر دشمن حفظ کند، باید با دشمن مبارزه کند و به حیات خود ادامه دهد. این مبارزه با دشمن در ادبیات قرآنی ما «جهاد» نامیده می شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اصل «جهاد» مبارزه با دشمن است، اما کیفیت این جهاد بستگی به شرایط دارد، تصریح کرد: خداوند به مسلمانان وعده داده است که وقتی جهاد کنید و با دشمنان مبارزه کنید. ، حق جهاد را ادا خواهید کرد. تو آوردی من کمکت میکنم

وی افزود: مصداق این وعده الهی در دفاع مقدس برای همه ملت های مظلوم جهان ثابت شد. چون در 31 شهریور 1359 صدام از طرف ابرقدرت های خبیث جهان این جنگ را آغاز کرد و مطمئن بود که برنده این جنگ است. اما در محاسبات خود این واقعیت را نمی بینند که ملت ایران در راه خدا قیام کرده است.

جوانی ادامه داد: این مشکل باعث شد که جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شود. امروز پس از 30 سال پاسداری مقدس به این دوران افتخار می کنیم. عصر نور که با مجاهدت و رشادت های رزمندگان ایران اسلامی استقلال و تمامیت ارضی کشور حفظ شد.

دیدگاهتان را بنویسید