فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شد/ چند نفر گمنام به آغوش مخالفان افتادند که ستون ضعف است; اینها حتی ارزش ذکر کردن ندارند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شد/ چند نفر گمنام به آغوش مخالفان افتادند که ستون ضعف است;  اینها حتی ارزش ذکر کردن ندارند

فرمانده کل سپاه گفت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت به دست چند نفر گمنام در اپوزیسیون که ستون ضعف هستند افتاد.

سردار سلامی عصر امروز در گردهمایی اساتید، فرماندهان و یاوران شبکه تربیتی صالحین بسیج کشور که در مجتمع امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و سرانجام به دست چند گمنام افتاده است. افرادی از اپوزیسیون که ستون اصلی هستند. برعکس، این ملت با پرچم در دست حرکت می کند و نشان می دهد که چیزی مخالف این وحدت نیست.

به گزارش فارس، وی در این دیدار که در فاصله عید سعید فطر تا میلاد امام حسین (ع) و در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: حماسه باشکوه و کم نظیر و تاریخی بیست و دوم بهمن امسال دلیل روشنی بر حقانیت این نظام الهی بیان کرد. و بار دیگر بر برخی از دلهای متزلزل و پریشان نیرو بخشید و ذهن ها را به نور حرکت آراست تا قله های باقی مانده را به زیر سلطه خود در آورد.

وی با بیان اینکه این اتفاق عرصه قضاوت جهانی را نسبت به انقلاب و نظام تغییر داد، افزود: در این روز تاریخی دل همه آزادگان و مستضعفان جهان شاد شد و روح تازه ای از انقلاب در کالبد مردم دمیده شد. اسلام.

سردار حسین سلامی با بیان اینکه نگرانی از گروگان گرفتن انقلاب بیهوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ادامه رسالت پیامبر اسلام است. همانطور که خداوند از پیامبر اسلام و رسولش محافظت کرد، از انقلاب اسلامی ما نیز محافظت کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه جنگ نتیجه اراده است؛ وی افزود: غرب جامعه ای عقب مانده، فقیر، ویران، مستاصل و آماده تسلیم را برای ایران می خواست، اما ارائه انقلاب به گونه ای بود که این کشور در حالی که دست دشمن را بسته بود، توانست جلوی اراده را بگیرد. و اقدام دشمن

و ادامه داد: در حوزه علم، اقتصاد و سازندگی کشور می توان ادعا کرد که امروز بیش از 360 طرح ملی را بدون توقف اجرا کرده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن تدابیر دشمن برای شکست انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ذخیره راهبردی غرب برای مقابله با اسلام، پس از نصب صدام و شکست وی، پدیده تکفیر بود. نابودی کل جهان اسلام اعم از سنی و شیعه، اما انقلاب اسلامی را نیز از این فتنه گذشت.

سردار حسین سلامی همچنین یادآور شد: تحریم اقتصادی و تحریم از ذخایر دشمن بود که کل سیستم اطلاعاتی و حقوقی دشمن و همه نهادهای بین المللی و نیروهای رسانه ای را برای پیروزی در این عرصه به صحنه آورد و دشمن شکست خورد. از نو.

به گفته این افسر ارشد نظامی، اکنون که دشمن از هر سو مستأصل است، مخالفت هایی به وجود آمده است که حتی قابل ذکر نیست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما از دوران طفولیت شروع کردیم و زمانی که دشمنان ما در اوج قدرت بودند، هیچکس در دنیا باور نمی کرد که این انقلاب بتواند قدرتمندترین طاغوت تاریخ بشریت را شکست دهد.

سردار سلامی ادامه داد: نفرت از دشمن سرمایه است. برای اینکه ملتی از دشمنان خدا بیزاری کند، برای ما مشروعیت دائمی ایجاد کرده و دشمن را در کابوس انتقام می بیند.

وی همچنین به اخراج عوامل شبکه ایران اینترنشنال از لندن اشاره کرد و گفت: این رسانه های خبیث و نشر اکاذیب فتنه انگیز، خطک را به سرزمین دیگری انداخته اند که به معنای قلمرو قدرت، میدان نفوذ، شعاع نفوذ انقلاب است.

وی همچنین بر وجود اساتید حلقه های صالحین تاکید کرد و گفت: در این 4 دهه و نیم مردم مؤمن و تربیت شده مکتب اسلام موفق شدند دشمن را شکست دهند. چون دشمن می خواهد نگاه مردم را عوض کند که ما به افرادی نیاز داریم که در مقابل قدرت و استکبار مقاومت کنند و به هیچ وجه تزلزل نکنند.

به گفته سلامی، شجره طیبه صالح در حال حاضر برای پاسداری از انقلاب اسلامی بیش از وجود هیأت های حفاظتی لازم است، زیرا دشمن می خواهد مردم را به فکر و عقیده خود دچار تردید کند و در اینجا تلاش برای تبیین دین و اعتقادات است. مردم کارآمد و ضروری است. ذهن و قلب را مجهز کنیم تا جوانان و مردم ما تحت تأثیر تاکتیک های دشمن قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید