سردار سلامی: تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است / فتنه در آخرین لحظات است / چند جوان همچنان اسیر دروغ های دشمن هستند / در فضایی که برای کشف حجاب ایجاد شد. به جز چند زن، دعوت شیطان را اجابت نکردند

سردار سلامی: تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است / فتنه در آخرین لحظات است / چند جوان همچنان اسیر دروغ های دشمن هستند / در فضایی که برای کشف حجاب ایجاد شد. به جز چند زن، دعوت شیطان را اجابت نکردند

روز جدید فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن در قیام اخیر هر چه پس انداز کرده بود با خود آورد و با استفاده از قدرت و ثروت و حیثیت رسانه ای و سیاسی جوانی را فریب داد و سطل زباله را به آتش کشید. او دستاورد بزرگ خود را می داند، اما با شکست مواجه شده است و این شورش آخر یک نوزاد مرده و داستانی شرم آور برای آمریکا خواهد بود.

سردار سرلشکر حسین سلامی با محکومیت حوادث اخیر پیش از ظهر امروز در مصلی قدس قم، گفت: امام خمینی (ره) احیاگر شکوه و عظمت اسلام در این دوران است. : خورشید اسلام از افق این زمین طلوع کرد، خورشیدی که امروز در میانه و مرکز کره جهان می درخشد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه تحمل نور خورشید برای سران کفر و اصحاب ظلمت غیرقابل تحمل است، افزود: برای نایب امام زمان (عج) و رهبری آرزوی سعادت، سلامتی و توفیق روزافزون داریم. انقلاب اسلامی که پرچم این انقلاب را به دست ابوالفضلی برافراشته اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شرایط امروز کشور تعیین کننده و مهم است و در یکی از برهه های مهم اسلام به سر می بریم که شب انقلاب و نحوه حضورمان است. در این صحنه حساس و سرنوشت ساز راه روشن این انقلاب را مشخص خواهد کرد.

وی ادامه داد: خداوند روزهایی را ایام الله نامیده است که تجسم سرنوشت یک ملت است و امروز در این لحظه شاهد جنگ نرم جهانی علیه نظام ایران و ملتی هستیم که کوچک و بزرگ در آن شیاطین جهان، بازنده سیاسی، عناصر و جریانات منجمد قبلی از لانه بیرون آمده اند و این بار استکبار سطح هدف خود را در بالاترین جایگاه قرار داده و با همان خطای قبلی به میدان آمده است. محاسبات مکرر با حرکات ناقص، غیر واقعی و اغراق آمیز.

* انقلاب اسلامی مرزهای نفوذ خود را گسترش داد

سلامی با بیان اینکه سیاست ها، راهبردها و اقدامات دشمن به طور مستمر رصد می شود، گفت: دشمن به دنبال جدایی ملت از اعتقاداتش و قرار دادن آن در مقابل نظام بوده است اما به طور کامل شکست خورده است. انقلاب اسلامی بزرگتر از گذشته شد و مرزهای نفوذ خود را گسترش داد و نفس حیاتی و سیاسی استکبار جهانی را تنگ کرد و آن را در منطقه جهان اسلام به گریز انداخت.

وی افزود: مردم مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و عرصه های جهان اسلام به میدان جهاد با مستکبران تبدیل شده است و این واقعیت ها برای آمریکا قابل تحمل نیست.

سلامی با تاکید بر اینکه دشمن شکست های سنگینی را متحمل شده است، گفت: زمانی که رژیم شاهنشاهی و مهره های شطرنج آن در ایران فروپاشید، اعتماد به قدرت آمریکا در حفاظت از پیروان خود با سقوط آزاد مواجه شد و بقیه آمریکا در مقابل عظمت امام و امام سر تعظیم فرود آوردند. اسلام.نمیدانست چقدر قد دارد و خمیده حرکت کرد.

وی تصریح کرد: زمانی که جاسوس خانه آمریکا توسط حواریون پیرو خط امام (ره) تخریب شد، قدرت آمریکا بیش از پیش فروریخت و مسئله آزادی یک ملت از یک قدرت جهانی و سپس اسارت آن قابل قبول نبود. ایالات متحده.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از عصای موسوی استفاده کردند و نهرهای بزرگ را تقسیم کردند، گفت: انقلاب اسلامی تا امروز توانسته در سطح جهانی پیشرفت های بزرگی داشته باشد. دشمن ناتوان مانده است رهبر معظم انقلاب ملت را از تحریم عبور دادند در حالی که دشمن قوی بود، اما هیچ برنامه ای برای بسیج قدرت خود علیه نظام نداشت و رهبر معظم ما با قدرت این فرمانده دلاور و جوانان نیل تکفیر را از هم جدا کردند. با ستاد انقلاب و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی.

* در تصور دشمن، تحریم ها نسخه ای از کاپیتولاسیون ایران بود

وی ادامه داد: تحریم ها در توهم دشمن نسخه ای از تسلیم شدن ملت ایران بود و دشمن با چشم مادی گرایانه نتوانست عمق نظام و انقلاب را ببیند و درک کند. هر چیزی که می آمد به در بسته می خورد، می ایستد، یخ می زد و دوباره از کار می افتاد.

سلامی تصریح کرد: دشمن می‌خواست جهان اسلام را مدرن‌سازی سیاسی کند و دولت بسازد، کنترل خود را در جهان اسلام گسترش دهد، اسلام را از جغرافیای سیاسی جهان حذف کند و از اجرای احکام خدا جلوگیری کند و در این راستا با خدا و الله بجنگد. رسول خدا آمد اما شکست خورد.

* ابتکار سیاسی ایران آمریکا را در پادگان های عراق حبس کرده است

وی با بیان اینکه پروژه دولت سازی دشمن در سرزمین های اسلامی چه در افغانستان و چه در عراق عزیز شکست خورده است، تصریح کرد: میدان ابتکار سیاسی را از آمریکا خواهد گرفت و آمریکا را در حاشیه سیاست منطقه قرار می دهد و آن را در پادگان حبس می کند که شکوه برنامه ریزی برآمده از حکمت الهی قرآن است.

سلامی تصریح کرد: سردرگمی، هرج و مرج فکری و ناتوانی در استفاده از قدرت باعث شد که آمریکا تا 8 سال پیش 8 تریلیون دلار معادل 100 سال دلار نفت به عراق بپردازد، اما هیچ دستاوردی نداشت. امروز او زخم خورده و درمانده در گوشه ای بدون نفوذ سیاسی قدرتمند ایستاده است.

وی شکست ائتلاف شر علیه یمن و سوزاندن سرمایه های کشورهای مخالف یمن را برشمرد و گفت: در حوادث اخیر ایران، دشمن هر آنچه را که پس انداز کرده بود به میدان برده و از توان خود استفاده کرده است. ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی، اما امروز با تسلیم شدن مواجه شد و سعی کرد مرد جوانی را فریب دهد تا سطل زباله را به آتش بکشد و ادعا کند این بزرگترین دستاورد اوست.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تنها نقطه قوت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله در خیابان است، تصریح کرد: فتنه در آخرین لحظات خود است و این فتنه یک نوزاد مرده و داستانی ننگین برای آمریکا خواهد بود. “

* ناگلی ها در فتنه به دنبال تنفس مصنوعی بودند اما موفق نشدند

وی گفت: در آغاز ناآرامی ها، آمریکایی ها و اروپایی ها آشکارا وارد عمل نشدند، اما هنگامی که شعله های آتش خاموش شد و ندای مومنان الی الله بر صداهای شیطانی دشمن چیره شد و خورشید حق از پشت سر تابید. بار دیگر آمریکایی ها، فرانسوی ها، انگلیسی ها و سعودی ها مستقیم وارد شدند و می خواستند تنفس مصنوعی کنند اما فایده ای نداشت و باز هم با شکست آشکاری مواجه شدند و پیروزی آشکار برای ملت ایران و پیروزی و پیروزی و پیروزی بود.

سلامی بیان کرد: یاری خداوند متعال بار دیگر خود را آشکار کرده و دشمنان اسلام را به زوال نزدیک کرده است، بیش از هر چیز باید از ملت عزیز ایران تشکر کرد و به عنوان یک سرباز کوچک خاک کف ملت را بر صورتم پاک می کنم زیرا آنها بسیار زبا هستند حیله دشمن را درک کردند و سنت الهی تحویل شد و مردم به دشمن پشت کردند و از نظام حمایت کردند و نشان دادند که گرفتار نقشه های شیطانی نمی شوند.

وی ادامه داد: ملت ایران خورشید را دیده و می‌داند که دشمن فقط تاریکی می‌افکند. ملت ایران می داند که آمریکایی که امروز می گوید می خواهم از قیام ها حمایت کنم در واقع می خواهد ملت ایران گرسنه بماند. تحریم نظامی علیه ملت ایران بود، نه تنها نظام سیاسی ایران هدف تحریم های آمریکا قرار گرفت، بلکه رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفته بود مردم ایران تروریست هستند و باید گرسنه بمانند و دارو باید به بیماران ایرانی نرسد و حرکت رو به رشد ایران باید متوقف شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال تعطیلی دانشگاه ها بود زیرا تعطیلی دانشگاه به معنای توقف پیشرفت علمی ایران است و نقشه دشمن این است که علم و دانشی را که امروز در کشور رشد کرده و ایجاد می کند، تعطیل کند. دستاوردهای پیشرفته و مدرن بشر .

وی ساخت تجهیزات مدرن نظامی، نیروگاه، بالگرد و رونق در عرصه های مختلف مورد نیاز مردم را برشمرد و گفت: این مغزهایی که ایران را ساختند چهره واقعی جوانان ما هستند.

سلامی گفت: صحبت من به چند جوانی است که هنوز اسیر دروغ های دشمن هستند. شما جوانان این سرزمین هستید، درست به دشمن و دوست بنگرید و ببینید چه کسی می‌خواهد چهره درخشان دختران این سرزمین را با جلوه‌ها و نمادهای شیطانی غرب جایگزین کند و ببینید چه کسی می‌خواهد پاک و تازه‌شکفته را رها کند. گل های این سرزمین در دستان دختران و چه کسانی تصمیم گرفتند که زنان را از زمین عفت و حیا خود حذف کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز رسانه های مختلف را برای ایجاد سلاح های کشتار جمعی بسیج کرده است تا ذهن و اندیشه جوانان ما را از بین ببرد و قلب ما را تحت سیطره فرهنگ غلط خود قرار دهد.

* جمعیت محدود متوهم حقیقت را خواهند دانست

سلامی تصریح کرد: دشمن می خواهد جوانان را از تاریخ، ارزش ها و روح جامعه ایرانی از اسلام محروم کند و البته می دانم و دلم پاک است و برای شادی و شک دیگران نمی گویم که در این فضایی که برای کشف حجاب ایجاد شد، زنان در پوشش شرافتمندانه حجاب ماندیم و جز عده کمی به ندای شیطان پاسخ ندادند و همین تعداد زن و دختر نیز حق را می دانند و برگرد و دشمن را بشناس و به سوی اسلام بشتاب.

وی ادامه داد: فرصت را مغتنم شمرده و به دشمنان می گویم که فصل انتقام شما به پایان رسیده است و مردم ایران که ائمه و اصحاب اربعین و زنان ایران را می شناسند، وارثان زینب هستند و از حضرت فاطمه زهرا(س) الگوبرداری می کنند. معصومه سلام بر خاک ما و تو کیستی که می توانی نقش های شیطانی خود را که بر شخص شایسته ما تحمیل شده ایفا کنی.

سلامی افزود: زنان ما مربیان شهدایی هستند که از برق شمشیر دست برهنه شما نترسیدند. اسیر بچه های حرم برای دشمن ممکن نبود و هیچ کاروانی به سوریه نمی رفت.

وی گفت: دشمن خارجی را فراموش نمی کنیم و به کشورهای دیگر درباره دخالت در امور داخلی ایران هشدار می دهیم که از این مسائل دوری کنند و دست از دروغ گویی و دسیسه برداری بردارند، به کاخ های شیشه ای پناه ببرید و بر اعصاب ملت ایران وارد نشوید. شما بسیار آسیب پذیر هستید و به تکیه گاه های ضعیف تکیه می کنید و زندگی شما مانند یک عنکبوت است.

رژیم صهیونیستی در حال سقوط است

فرمانده کل سپاه گفت: کار شما به جایی رسیده است که به سقوط صهیونیست ها تکیه می کنید. آمریکایی ها و انگلیسی ها نیز باید از این شکست درس بگیرند و آن را تکرار نکنند، زیرا ما در هر چالشی قوی تر شدیم. جنگ که تمام شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشکی با برد 700 کیلومتر سربلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد: امروز از تحریم های دشمن فاصله گرفته ایم و از آثار آن رهایی یافته ایم و دشمن از ملت ایران بیشتر گیر کرده و نتوانسته به نتیجه برسد، به همین دلیل کشتی را می دزدند و ما خواهیم کرد. به آنها پاسخ شدیدتری بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید