حجاب حافظ سلامت و ارزش زنان است/نبرد سایبری دشمن؛ از حجاب مجازی تا حجاب واقعی


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882979

دکتر علی زمانی می گفت: محجبه نباید خجالت بکشد، بلکه باید با جهت گیری نظری و رفتاری به گونه ای برخورد کند که افراد محجبه از شخصیت آن خلع سلاح شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر علی زمانی، دکترای علوم قرآنی و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: با خانم محجبه نباید خجالت بکشد، بلکه باید به گونه ای برخورد تئوریک و رفتاری داشت که افراد محجبه خلع سلاح شوند. توسط شخصیت او

وی ادامه داد: عده ای مخالف حجاب هستند اما اگر زنان محجبه با افراد بی حجاب دوستی و عاطفه ایجاد کنند می توانند با نگرش و نگرش خود این تفکر بد حجاب را در جامعه خنثی کنند.

زمانی اضافه کرد: ما در هفته حجاب و عفاف هستیم و فقط آن کلمه را در اینترنت جستجو کنید متوجه می شوید که در جستجوی گوگل عکس ماموران گشت ارشاد را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد که حجاب نیز ممنوع است، تصریح کرد: حجاب جلوه ای از شعور و کرامت یک زن است و غرب با وارونه جلوه دادن آن سعی دارد ارزش آن را به ضد ارزش تبدیل کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در جنگ سایبری دشمن علیه ایران، حجاب بالا نیز مورد هجمه قرار گرفته است، گفت: باید با تولیدات رسانه ای غنی در زمینه عفاف و حیا به مقابله رسانه ای دشمن بپردازیم.

زمانی افزود: برخی از زنان ما کورکورانه به سمت بدحجابی می روند و این نشان می دهد که در تبیین حجاب ضعیف عمل کرده ایم و دشمن از ضعف ما سوء استفاده کرده و در صدد از بین بردن حیا و عفاف در جامعه است.

وی با بیان اینکه نگاه غربی به زن یک کالا و ابزار است گفت: زمانی که زن خود را در معرض دید عموم قرار می دهد در حالی که فساد در حال افزایش است به عنوان یک ابزار و کالا با او برخورد می شود و پس از از دست دادن زیبایی خود دچار مشکلات روحی و روانی می شود. بیماری.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه زنان بی حجاب بعد از پایان زیبایی افسرده می شوند، ادامه داد: وقتی زیبایی ظاهری از بین می رود، چیزی برای ارائه ندارند و حقارت آنها آشکار می شود، اما زن با حجاب همیشه بهتر است و در آن وضعیت قرار دارد. کرامت و قرب است و اجازه بیهودگی نمی دهد.

وی روزی با بیان اینکه همراهی با عمل های زیبایی برای حفظ زیبایی، مسکن است، افزود: این اعمال پس از مدتی از بین می رود و دنیایی ناتمام به وجود می آید، بنابراین چیزی که همیشه ارزش زن را حفظ می کند حجاب است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف برای حفظ زنان ارزشمند است، خاطرنشان کرد: هر حجابی که از سر زن مسلمان برداشته شود، دشمن را چندین گام به اهداف شوم خود نزدیک می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید