توپخانه دشمن در فضای مجازی فعال است/ امروز فضای مجازی میدان نبرد با دشمن است


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839033

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا در میدان جنگ سنگینی کردند و امروز میدان جنگ تغییر کرده است اما اصل جنگ با دشمنان انقلاب تغییر نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین طیبی فر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه شهدا در تاریخ ما اقداماتی انجام داده اند که انقلاب را تثبیت می کند، گفت: هر چیزی که انقلاب را تثبیت کند می تواند باعث تداوم انقلاب نیز شود.

وی با بیان اینکه اندیشه، راه، اندیشه و کردار شهدا بهترین نمونه نسل امروز است، گفت: شهدا دیروز در میدان جنگ سنگینی کردند و امروز میدان جنگ تغییر کرده است اما اصل جنگ تغییر نکرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دیروز جنگ با توپ و سلاح و امثال اینها بود و سروصدا به پا شد، گفت: امروز توپخانه دشمن در فضای مجازی است.

وی گفت: توپخانه و موشک های دشمن از امپراطوری بزرگ تبلیغاتی جهان شلیک می شود تا مردم را ناامید کنند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه امروز باید به نسل جوان بگوییم که دیروز چه کردند تا عزت اسلام و انقلاب و عظمت ملت را به دست آورند، ادامه داد: یادواره شهدا می خواهد به جامعه بگوید که جامعه باید از این شهدای نورانی الگو بگیرد. ..

وی با بیان اینکه شهدا صمیمانه از انقلاب اسلامی در میدان دفاع کردند و شجاعانه با دشمنان انقلاب جنگیدند، افزود: امروز جوانان باید بیاموزند که به میدان نبرد بیایند اما میدان نبرد مناسب آب و هواست و حق همه است. وظیفه.”

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری یادواره های شهدا برای نشان دادن راه شهدا و آشنایی با شهدا تا جوانان شهدا الگوی راه آنان باشند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید