جانشین فرمانده سپاه: جنگ حزبی در «شورش» اخیر ایجاد شد. همه بدهای دنیا میدان را به میدان آورده اند / شجاعت اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارند. آنها در تلاشند تا با پلتفرم فضای مجازی مخالفت کنند

جانشین فرمانده سپاه: جنگ حزبی در «شورش» اخیر ایجاد شد.  همه بدهای دنیا میدان را به میدان آورده اند / شجاعت اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارند.  آنها در تلاشند تا با پلتفرم فضای مجازی مخالفت کنند

روز جدید سردار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه گفت: در این فتنه اخیر همه بلاهای دنیا به منصه ظهور رسیده است. آمریکایی ها و اروپایی ها وارد میدان شدند و برای ایران جنگ پارتیزانی درست کردند. وی گفت: اکنون دشمن جرات اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارد و با خصومت نرم و بستر فضای مجازی سعی در مبارزه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در این فتنه اخیر همه بدی های دنیا به منصه ظهور رسیده است. آمریکایی ها و اروپایی ها وارد میدان شدند و برای ایران جنگ پارتیزانی درست کردند.

دریادار علی فدوی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای حوادث تروریستی زاهدان که با حضور احمد واحدی وزیر کشور، مسئولان، سران طوایف، بزرگان و اقشار مختلف مردم در حسینیه سر برگزار شد – با توجه به اقدامات تروریستی اخیر زاهدان تصریح کرد: امنیت نعمت بی نظیری است که تا زمانی که هست احساس نمی شود اما به محض جریحه دار شدن ملموس می شود. مثل سلامتی که اگر انسان تمام عمرش سالم باشد احساس نمی شود.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: امنیت همین است و وقتی به خطر بیفتد همه دنیا می دانند. بر این اساس بیش از 43 سال است که همه ارگان ها تلاش می کنند تا دشمن به امنیت ملت ایران لطمه نزند.

وی خاطرنشان کرد: سران استکبار از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دریافتند که این انقلاب و امنیت آن ریشه عمیقی دارد و از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته است. در این سالهای طولانی، هر کاری که انجام دادند با شکست مواجه شد.

سردار فدوی درباره هشت سال دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ صدام در راس نبرد بود اما ایران با 87 کشور دنیا درگیر بود و می جنگید. دو جبهه روبه روی هم بود و امکانات مادی جمهوری اسلامی با جبهه باطل همخوانی نداشت. همه زیرساخت ها و سیستم عامل ها در دست دشمن بود، اما وقتی در جبهه حق باشی، پیروزی با جبهه حق است.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: برای پاسخ به این سوال که چگونه جبهه حق با اندک امکانات دنیوی پیروز می شود، خداوند در قرآن می فرماید که دو حزب بیشتر نیست، حزب خدا و حزب شیطان و خود خدا وعده داده که حزب خدا همیشه پیروز است، اما باید مراقب باشد که در حزب خدا باشد. اگر کسى وظایفى را که خداوند مقرر کرده انجام ندهد، مورد عنایت حضرت حق قرار نخواهد گرفت. نمونه آن جنگ احد است که مسلمانان به دستورات خداوند عمل نکردند و شکست خوردند.

وی افزود: علت پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف این است که جبهه جمهوری اسلامی تاکنون به وظایف خود عمل کرده است. انقلاب اسلامی به معنای اسلام است زیرا در زمانی که سلاطین و حاکمان ظالم بر کشور حکومت می کردند، امام خمینی (ره) به عنوان یک عالم بزرگ اسلام آنچه را که خداوند آورده بود برای مردم تشریح کرد و در آن سالها همه دوستداران اسلام به 300 هزار نفر رسیدند. شهدا گواه این امر هستند.

سردار فدوی افزود: ما همچنان از جبهه های مختلف شهدایی می دهیم که شرورترین اشرار جهان برای انقلاب اسلامی ایجاد می کنند و همچنان از سوریه شهدا می آوریم. در این شورش اخیر، تمام بدی های جهان به منصه ظهور رسید. آمریکایی ها و اروپایی ها وارد میدان شدند و برای ایران جنگ پارتیزانی درست کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شبکه های انگلیسی قبل از این اغتشاش روی موضوع ملکه کار می کردند، اما به محض وقوع اغتشاش همه تمرکزشان را روی اغتشاش گذاشتند. شهر زاهدان در آتش بود که اینطور نبود، اما در واقع به دنبال پوشش منافع خود بودند.

وی تصریح کرد: مهم این است که کسانی که وظیفه دفاع در برابر هجمه های رسانه ای و ملی و غیره را دارند پای کار باشند و از آن امنیت دفاع کنند. اما چون ابزاری در دست دشمن است گاهی می توانند حقیقت را وارونه جلوه دهند.

سردار فدوی تصریح کرد: امروز ما فقط نمی گوییم شیطان هستند. در کنگره آمریکا می بینیم که خودشان می گویند بدترین هستند. خدمتگزاران کشور در 43 سال همیشه در کار انقلاب بوده اند و در سیل و زلزله و در انواع شرایط به انقلاب خدمت کرده اند.

وی ادامه داد: بعد از ماجرای خانم امینی تعداد زیادی دانش آموز در بمباران افغانستان کشته نشدند. اما رسانه های غربی در این باره چیزی نگفتند. خود غربی ها مردم زیادی را در افغانستان کشتند. آنها دختران دبیرستانی را در افغانستان کشتند و در مورد حادثه اخیر سکوت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکا بازنده این انقلاب است و از بازنده انتظاری نیست. دشمن قطعا دشمنی خواهد کرد و بعد از این اتفاقات دوباره دشمنی خواهد کرد و این دشمنی دروغین با حق همیشه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ساختن کارها و بهانه تراشی همیشه وجود دارد، اما باید ببینیم چه کسی آنها را می سازد. آیا یک سیستم عالی می تواند کامل باشد؟ کشور قطعاً مشکل دارد و راه حل خودش را دارد، اما دشمن پشت همه مشکلات است و تلاش می کند تاریخ سازی کند و مواضع را برای خرابکاری بکشاند.

سردار فدوی گفت: این اقتدار جمهوری اسلامی را خدا داده و دشمن کاری از دستش برنمی آید. امروز خود دشمن می گوید ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و در دنیا نفوذ دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب هیچ کشوری در دنیا با آمریکا مخالفت نمی کرد و هیچکس جرات مخالفت با هر طرحی را در شورای امنیت نداشت، اما اکنون به برکت انقلاب آن معادله تغییر کرده است. اکنون دشمن جرات اقدام مستقیم علیه جمهوری اسلامی را ندارد و با خصومت نرم و بستر فضای مجازی سعی در مبارزه دارد.

وی بیان کرد: جوانانی که به انقلاب اسلامی رفتند و در سوریه کشته شدند، جنگ را ندیده بودند و انقلاب اسلامی بود که با انتقال مفاهیم مرتبط با فطرت این نسل را تربیت کرد.

سردار فدوی بیان کرد: امروز 6 نفر از بستگان ما در زاهدان به وظیفه خود عمل کردند و به شهادت رسیدند. سردار شهید حمیدرضا هاشمی قرار بود به زودی استان سیستان را ترک کند و در مقام کشوری در تهران خدمت کند که در حال انجام وظیفه بود و در میدان به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید