انتقاد مریوان از انتصابات خانواده ریاست جمهوری / فضای مجازی عمومی را با محدودیت در فضای مجازی شعله ور نکنید

انتقاد مریوان از انتصابات خانواده ریاست جمهوری / فضای مجازی عمومی را با محدودیت در فضای مجازی شعله ور نکنید

روز جدید : طرح صیانت بدون تعهد رسانه ای و امنیت برای مردم تنها شعله ور شدن فضای عمومی جامعه و مرگ اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم مریوان و سروآباد (استان کردستان) در مجلس یازدهم گفت: امیدوارم با توجه به توصیه رهبری مسئولان از ظرفیت نخبگان برای آبادانی کشور استفاده کنند و از پست های حزبی و خانوادگی به صورت کلیدی صرف نظر کنند. موقعیت ها.”

شیوا گاسم پور در نطق میان دوره ای خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه 11 آبان) نیز درباره برنامه مجلس برای فضای مجازی گفت:

در حالی که مردم نگران معضل بزرگی مانند معیشت، آب، برق، تورم، تورم و مسکن هستند، ناگهان درباره مشکلی که مردم روزانه با آن دست به گریبان هستند، تصمیم گیری می شود. این در حالی است که مردم ما در دورافتاده ترین نقطه کشور با استفاده از ظرفیت اینترنت و ایجاد کسب و کار خود موفق به فروش کالا و خدمات شده اند و مشتریانی را در سراسر جهان جذب کرده اند.

قاسم پور گفت: این طرح بدون پیوست رسانه ای و امنیت برای مردم تنها باعث التهاب فضای عمومی و مرگ اعتماد مردم می شود، ضمن اینکه مردم با اتکا به اصل 24 قانون اساسی نگران آزادی های شهروندی خود نباشند و به یاد داشته باشند که مسئولان مدیون مردم هستند. «مردم مدیون آنها نیستند.

وی همچنین یادآور شد: در روزهای اخیر شاهد انتصابات خانوادگی برخی از مقامات ارشد دولتی در مناصب دولتی و خصوصی بوده ایم. تا کی باید در قرار ملاقات ها شاهد استفاده از رانت باشیم؟ امیدوارم مسئولان با تمرکز بر استفاده از ظرفیت نخبگان کشور برای توسعه در لیست نامزدهای پست های کلیدی، از انتصابات حزبی و خانوادگی صرف نظر کنند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس یازدهم گفت: همکاران من ضمن افزایش سهم سرمایه انسانی استان خود در وزارتخانه های مختلف می گویند که 40 سال پس از پیروزی انقلابی که وحدت مسلمانان جهان را اعلام کرد، اینجانب درخواست یک فرماندار محلی سنی.دست نیافتنی ها از کشوری به کشور دیگر منتقل می شود.

استانی را می گویم که سرچشمه بسیاری از آب های زاگرس است، اما مردم مرکز آن، شهر سنندج، مانند 100 سال پیش به خط آب شرب پناه برده اند. سایر نمایندگان خواهان افزایش سهم استانی از صنعت هستند و من به دنبال راه حلی برای مشکلات فرهنگیانی هستم که چاره ای جز بازی با جان خود برای به دست آوردن لقمه نانی در استانی ندارند که گام به گام معادن منحصر به فرد هستند

کاسمی پور گفت: می خواهم درباره مشکلات جوانان کرد صحبت کنم. جوانانی که اکنون در بدترین وضعیت اقتصادی به سر می برند، جوانان و نخبگانی که در علم و ورزش مدال های جهانی کسب کرده اند و به آن مرز و بوم افتخار می کنند، اما برای گرفتن یک لقمه نان باید به کولبری مراجعه کنند.

«جوانان ما به جای ساختن کارخانه و کارگاه به زور تهدید می شوند و تعداد زیادی از کشاورزان کشته و زخمی شده اند. چه کسی مسئول فرزندان آنهاست؟ آیا جایز است جوانان تحصیلکرده ما به نام خانواده ذلیل شوند و جان خود را از دست بدهند؟

دیدگاهتان را بنویسید