محدودیت و تعطیلی شبکه های مجازی دروغی بیش نیست/ تعریف متولی مشکل اصلی طرح حمایت از فضای مجازی است.


ساعت: 09:10
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812331

هادی بیگی نژاد گفت: محدودیت و تعطیلی شبکه های مجازی دروغی بیش نیست و با طرح حمایت از مصرف کننده سایبری نه اینترنت بسته می شود و نه محدود، بلکه مالک و قابل دسترسی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به مهمترین مزایای طرح صیانت از فضای مجازی گفت: بحث اصلی در این طرح انتخاب متولی در فضای مجازی

وی افزود: مسئولیت بسیاری از جرایم، تهدیدها و مشکلاتی که در فضای مجازی به وجود می آید، بر عهده هیچ فردی نیست و در طرح حفاظت از فضای مجازی آمده است که چه کسانی باید پاسخگوی چنین مشکلاتی باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یک شرکت خارجی اطلاعات و داده های افراد را جمع آوری و منتشر کند، نمی توان اقدام مناسبی انجام داد.

وی گفت: در طرح حفاظت آمده است که این فضا باید تملک باشد و اگر قرار است شرکتی در ایران فعالیت کند باید در ایران دفتر داشته باشد تا در صورت بروز مشکل بتوان آنها را ردیابی کرد.

بیگی نژاد گفت: اگر سرعت اینترنت در حال افزایش و کاهش است، باید به سراغ چه کسانی رفت و چه کسانی مسئول و مسئول هستند یا بسترهای داخلی ضعیف کار می کنند، دلیل آن چیست و همه اینها در طرح حفاظتی قابل مشاهده است. “

وی گفت: هیچ صحبتی از محدودیت در اینترنت و رسانه های خارجی نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای هر تصمیمی در طرح دفاعی، نظرات صاحب نظران و صاحب نظران گرفته می شود و سپس به صورت علنی به رأی گذاشته می شود و در مورد هیچ موضوعی به راحتی تصمیم گیری نمی شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت مصرف کنندگان در فضای مجازی تنها بخشی از طرح حمایتی است، خاطرنشان کرد: هر کشوری قوانین و ساختارهای خاص خود را دارد و باید با این سیاست ها همراه شود.

بیگی نژاد گفت: متأسفانه عده ای برای فشار بر مجلس شورای اسلامی و براندازی طرح حفاظت از فضای مجازی، بحث را سیاسی می کنند و از محدودسازی آن صحبت می کنند.

وی تاکید کرد: محدودیت و تعطیلی شبکه های مجازی دروغی بیش نیست و با طرح حفاظتی اینترنت بسته و محدود نمی شود، بلکه مالکیت و دسترسی خواهد بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اقدامات دشمن را فراموش کرد و از اتفاقاتی مانند مشکلات بنزین در سال 98 که در فضای مجازی به وجود آمد غافل شد.

وی با بیان اینکه نمی توان اینترنت و فضای مجازی را محدود و تعطیل کرد، تاکید کرد: یافتن متولی موضوع اصلی در اجرای طرح حفاظت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید