اینترنت رایگان، دروغی به بزرگی هولوکاست / دشمن با فیلتر حباب کاربران فضای مجازی را محدود می کند


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822900

علی پژوهش گفت: بسیاری از جوانان انقلابی برای جهاد فرهنگی وارد سکوهای آمریکا شده اند، اما خودشان در مقابل شبهات مقاومت نکرده و از قطار انقلاب پیاده شده اند، بنابراین امروز می توان آنها را کشته در جنگ نرم نامید. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که غربی ها و غربی ها می توانند در سکوهای آمریکایی و جنایتکارانی مانند مریم رجوی از همجنس گرایی و سگ پروری صحبت کنند. عزیز ایران; مصرف کنندگان انقلابی نمی توانند از جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت آل سعود در یمن و کتیف صحبت کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط کاربران انقلابی در دام فیلترینگ حبابی می افتند و پلتفرم های نشر دست به کاری می زنند که فقط ذهنشان و عده ای بی پیرایه به بررسی نشریات مذهبی و انقلابی می پردازند. صحبت از آزادی در اینترنت و جریان آزاد اطلاعات مانند یک شوخی تلخ است.«به حقیقتی قابل تامل که قابل نقل است.

این تحقیق می افزاید که بهترین آثار مذهبی و انقلابی بین یک تا 5 میلیون بازدید در این پلتفرم ها دارند، اما پلتفرم های آمریکایی مانند اینستاگرام تعداد کاربران مذهبی و انقلابی بسیار بیشتری از این تعداد دارند.

وی گفت: بسیاری از جوانان انقلابی برای جهاد فرهنگی وارد سکوهای آمریکایی شدند اما خودشان نتوانستند در برابر شبهات مقاومت کنند و از قطار انقلاب پیاده شدند، بنابراین امروز می توان آنها را کشته در جنگ نرم نامید.

وی گفت: بارها شاهد بوده ایم که فیلم ها و تصاویر مغایر با ارزش های اسلام و انقلاب میلیون ها بار در این تریبون ها دیده شده است. در همین بند از طرح حمایت از مصرف کننده، حامیان صدها ساعت ویدئو ساختند، در مناظره ها و برنامه های توجیهی شرکت کردند تا ابعاد طرح را برای مردم تشریح کنند، اما حتی من به عنوان یکی از حامیان سازمان فضای مجازی، هنوز یکی از آن ها را دارم. محتوای ساعتی به نفع حامیان این طرح است. من آن را در سیستم عامل های آمریکایی ندیده ام.

در ادامه این تحقیق آمده است: طرفداران فضای مجازی مطالب خود را در سرویس های آمریکایی به اشتراک گذاشته اند، اما متأسفانه آنقدر در محفظه فیلتر حباب بسته ای گرفتار شده اند که حتی همه حامیان آنها مطالب منتشر شده را ندیده اند.

«محتوا و پلت فرم دو عنصر مجزا در دنیای رسانه نیستند.» اگر از هم جدا می‌شدند، ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با گذاشتن نقطه‌هایی با نام خود در توییتر به کار خود ادامه می‌داد تا دوباره رئیس‌جمهور شود، اما ترامپ متوجه شد که بی‌فایده است. پلت فرم خود را راه اندازی کنید سابق.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاتلان و جنایتکارانی مانند ترامپ به این واقعیت رسیده اند اما در ایران اسلامی سیاستمدارانی زندگی می کنند که از ترس فحاشی ها در تریبون های آمریکایی و مشتی رای همچنان سعی در جلوگیری از ساماندهی فضای مجازی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید