شعار آزادی بیان غرب; چیزی جز دروغی بزرگ نیست / تقلب / حذف هشتگ # بله تکرار تلخ سانسور حقایق ملت ما در فضای مجازی


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818999

واکنش مفتح به سانسور قلب ملت در روز استقلال؛

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حذف هشتگ #بله تکرار تلخ سانسور حقایق ملت ما در فضای مجازی است، گفت: رفتار مستبدانه آنها در فضای مجازی برای افرادی که خواهان باز شدن هستند قابل قبول نیست. O و رسانه های مجازی در مورد اعتقادات خود صحبت می کنند، اما به سرعت سانسور می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان امروز مردم آزادیخواه جمهوری اسلامی ایران با انتشار مطالبی مختلف با هشتگ #بله، روز آری گفتن به نظام مقدسمان را در فضای مجازی گرامی داشتند و این در حالی بود که استعمار جدید فضای مجازی را تحت الشعاع خود قرار داده و بسیاری از کاربران و سخنان را سانسور و حذف کرد. دستور کار آنها اجازه انتشار هشتگی مانند هشتگ قاسم سلیمانی را نمی داد.

مثل همیشه با انتشار مطالبی مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که توانست ملت های آزادی خواه را در سراسر جهان بیدار کند اعتراض کردند و سانسورچی هایشان به میدان آمد.


استقلال ملت ها قدرت توخالی غرب را آشکار می کند

آیا این تحقیر ملت ما نیست؟! چرا هیچکس کاری نمیکنه دلیل ترس و وحشت دنیای چپاولگر در غرب از انتشار هشتگ # بله و هشتگ های برگرفته از دین و معنویت چه می تواند باشد؟ آنها از استقلال ملت ها می ترسند زیرا این استقلال بیشتر موقعیت و قدرت آنها را در جهان آشکار می کند.


شعار آزادی بیان غرب; چیزی جز یک دروغ و فریب بزرگ نیست

در همین راستا «محمدمهدی مفتک» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما در واکنش به سانسور مصرف کنندگان ایرانی توسط دیکتاتورهای رسانه ای و استکبار فضای مجازی گفت: آزادی بیان و موارد مشابه. دنیای غرب و استکبار جهانی فقط دروغ و فریب بزرگ است.


سایه دیکتاتوری استکبار در فضای مجازی

وی گفت: دیکتاتوری بزرگی در رسانه ها و فضای مجازی ایجاد کرده اند و خبری از آزادی بیان در این فضا نیست. خط قرمزها را برای خود تعیین کرده اند و به شدت از آن دفاع می کنند تا ملت های آزادیخواه جهان از خواب بیدار نشوند.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دنیای استکبار غرب می خواهد به تعبیر خودش «آزادی بیان» را به دنیا نشان دهد، افزود: از این رو با ترس و وحشت فراوان از عدم انتشار نامه کوچکترین ملل جهان لیبرال با شرم. پیام ها، مطالب و تصاویر ایرانی را حذف و سانسور می کنند.


حذف هشتگ #بله تکرار تلخ سانسور حقایق ملت ما در فضای مجازی

مفتک با اشاره به اینکه حذف هشتگ #بله تکرار تلخ سانسور حقایق ملت ما در فضای مجازی است، تصریح کرد: دیکتاتورها و رسانه های استکبار سخنان خود را در فضای مجازی محک زده اند که نمونه بارز آن حذف حتی یک تصویر مبهم است. قهرمان ملی کشورمان شهید سلیمانی.

وی با بیان اینکه غرب برای خود آزادی بیان می خواهد آنطور که تعریف می کند تاکید کرد: این استعمارگران بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام مسلط هستند و در تبلیغات رسانه ای از سیاه نمایی استفاده می کنند.این موارد کاملا نشان می دهد که غرب در شعار دروغگو است. آزادی بیان، راستش را بخواهید چرا انتشار عکس شهید سلیمانی از ملتی با تمدن عمیق و بزرگان ایرانی نیز به وحشت افتاده اند!


تسلط غرب در فضای مجازی به جای ملت های آزادی خواه، تصمیم گیری است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: این مسائل بهترین دلیل برای دروغ گویی در دنیای خالی غرب است. آنها با حکومت و دور زدن فضای مجازی می خواهند به جای ملت آزاده اندیش و آزادی خواه در سراسر جهان تصمیم بگیرند که به چه فکر کنند و به چه فکر نکنند.

مفتک گفت: تسلط آنها در فضای مجازی و سانسور حقایق برای مردم ما اصلا قابل قبول نیست، افرادی که می خواهند در رسانه های باز و فضای مجازی درباره اعتقادات خود صحبت کنند اما به سرعت سانسور می شوند.

وی ادامه داد: این گونه رفتارها و اقدامات علیه آزادی بیان دنیای غرب بیش از پیش چهره منافقانه آنها را در دنیا ثابت می کند که دشمنان آزاد اندیشی می خواهند با تسلط بر فضای مجازی تنها با دروغ های خود دنیا را تغذیه کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید