تحریم رسانه ای؛ سانسور حقایق و تحولات ایران است


ساعت: 10:48
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920579

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد؛

مقدم بیان کرد: ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و بومی و ترویج استفاده از تولیدات داخلی توسط رسانه ملی و خبرگزاری ها باعث شکست تحریم های اقتصادی و در نتیجه تحریم رسانه های ما توسط دشمن شد. زیرا توقیف رسانه در واقع سانسور واقعیات و تحولات ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص تحریم برخی از اصحاب رسانه از جمله رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، رئیس صداوسیما و چند خبرنگار از آمریکای استکباری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در حال جنگ ترکیبی همه جانبه هستند. در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، رسانه ای و … تلاش می کنند تا هرج و مرج و مشکلات را وارد نظام و انقلاب ما کنند و از سوی دیگر مردم را بدبخت کنند، بنابراین تحریم های اخیر آمریکا طولانی است. -سیاست ایستاده این شیطان بزرگ مطابق با حداکثر فشار بر این نظام ماست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان این تحریم ها را محکوم کرد و افزود: خزانه داری آمریکا این افراد و موسسات را به بهانه اینکه به دروغ از مردم و زنان ایران حمایت می کنند اما در واقع حامی معاندین، تجزیه طلبان و تروریست ها هستند را تحریم کرد. این نشان دهنده صحت حرکت این افراد است، بنابراین وقتی دشمنان قسم خورده نظام ما نهاد یا فردی را تحریم می کنند، در واقع این سیاست شوم را اجرا کرده اند تا جلوی حرکت موثر آنها در مبارزه با استکبار جهانی را بگیرند تنویر افکار عمومی

این فعال سیاسی گفت: از آنجا که بسیج رسانه و رسانه ملی در افشای توطئه های استکبار، بیداری و روشنگری مردم و تحقق بخشیدن و نهادینه سازی فرهنگ پایدار اقتصادی کشور نقش بی بدیلی دارد، دشمن می داند به کدام اهداف ضربه بزند. اهداف مکتوب است، بنابراین استکبار اخیر در تحریم رسانه‌ها و چهره‌های تاثیرگذار رسانه‌ای یک عمل برتری خبری به نفع خودشان است، اما باید با سیاست هوشمندانه به این سیاست شیطانی پاسخ داد.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان با تحریم رسانه ای مخالفت کرد؟ وی تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر برای کاهش اثربخشی تحریم ها و راهکار مقابله با آن، از طریق دیپلماسی سیاسی و رسانه ای افزایش سواد رسانه ای ملت و آموزش افکار عمومی برای تنویر جامعه است. برای مقابله با عملیات روانی رسانه های متخاصم.

مقدم ادامه داد: تحریم و حذف شبکه ها و پیام رسان های خارجی در ایران نیز راه حل مناسبی برای مقابله با تحریم های رسانه ای دشمن است چرا که این شبکه ها به اصلی ترین راه نفوذ و اغوای جوانان ما تبدیل شده اند و به همین دلیل کیفیت تولیدات داخلی و تولیدات داخلی افزایش می یابد. داخلی، کاهش وابستگی به محصولات خارجی و ترویج استفاده از تولیدات داخلی توسط رسانه های ملی و خبرگزاری ها باعث شکست تحریم های اقتصادی و در نتیجه تحریم رسانه های ما توسط دشمن شد زیرا تحریم های رسانه ای در واقع سانسور واقعیات و تحولات است. .

وی با تاکید بر اینکه راه حل مقابله با تحریم ها پیشرفت، مقاومت و بصیرت است، گفت: عقب نشینی و ناکامی در برابر دشمن راه حل نیست، بنابراین بصیرت و شناخت تحریف و مقابله و مقاومت در برابر تحریم ها رمز پیروزی و غلبه بر جریان فعلی است. مشکلات ناشی از جنگ ترکیبی کنونی است زیرا دشمن همواره سعی دارد با کمک یک جریان تبلیغاتی انحرافی به مردم القا کند که قطع رابطه با آمریکا به منزله پایان کار شماست، در نتیجه جوانان و نخبگان تحرک و رهبری خود را از دست خواهند داد.

وی در پاسخ به این سوال که تشکیل بلوک رسانه ای کشورهای حوزه مقاومت در برابر رویکرد تحریمی استکبار چقدر موثر است؟ وی تصریح کرد: هدف جانبی دشمن از تحریم ها، قطع ارتباط جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت است، اما در واقع تحریم رسانه ای فرصتی برای اتحاد هر چه بیشتر با نهضت مقاومت برای توانمندسازی کشورهای اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی است. .

مقدم گفت: آمریکا فکر می کند هر چه ملت ایران را اهرم کند و تحریم ها را بیشتر کند زودتر به اهداف خود می رسد و در نتیجه ملت ایران شکست می خورد و نظام و ولایت در کشور ما سقوط می کند. ، اما این شیطان بزرگ نمی داند که ترفندهای آنها شکست خورده است زیرا ملت ایران بیش از 70 سال است که زیر سیل توطئه های این شیطان بزرگ قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری درباره تحریم ها می فرمایند: «یکی از الزامات لغو تحریم ها مقابله با جریان تحریف واقعیت ها است و اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم نیز شکست می خورد.» از طریق جهاد توضیح دهید. جنایات و توطئه های آمریکای جنایتکار در فتنه اخیر و روشنگری آنها برای افزایش سواد رسانه ای مردم تا گرفتار بازی رسانه ای جدید دشمن نشوند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان تصریح کرد: در این جنگ تلفیقی استکبار و استعمار جهانی علیه کشورمان وظیفه همه افسران جنگ نرم این است که با اراده و با بصیرت تیراندازی کنند. برای حضور در میدان و آن همیشه باید به یاد داشته باشیم که هرجا دشمن از ما تعریف کرده ما اشتباه کرده ایم و هرجا دشمن افراد را تحریم کرده است، یعنی برای جلوگیری از حرکت موثر آنها اقدام کرده است، لذا بسیجی همیشه خاری در چشم دشمن بوده و هست. چون بسیجی هوشیار است و گوش به فرمان وکیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید