افشای حقایق مهمترین رسالت خبرنگار است/ نقش رسانه در جهاد تبیین بسیار موثر است.


ساعت: 14:46
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880837

سردار علی محمد اکبری گفت: امروز یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه این است که تمام حقایقی را که به رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی شکل گرفت، ثبت کنند تا باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) امروز در دیدار با خانواده یگانه شهید عرصه رسانه استان، شهید وهاب شهرانی کرانی و رونمایی از پوستر ششم ابوذر. جشنواره رسانه ای، گفت: امروز در خانواده شهید رسانه استان که در ابتدای انقلاب اسلامی فعالیت های ارزنده زیادی در عرصه رسانه داشتند و هر جا که نیاز بود حضور داشتند و مسئولیت های زیادی در عرصه رسانه داشتند، توفیق یافتیم. این زمینه.

وی با اشاره به اینکه شهید وهاب شهرانی کرانی در عرصه رسانه به عنوان شهید شاخص استان چهارمحال و بختیاری شناخته می شود، تصریح کرد: به همین مناسبت هر ساله جشنواره ابوذر برگزار می شود که خوشبختانه یکی از موثرترین جشنواره هاست. و جشنواره های موفق

اکبری خاطرنشان می کند: در سال 1381 روز قلم به تصویب رسید و در تقویم ایران 23 تیرماه به عنوان روز قلم به ثبت رسید و در قرآن کریم سوره ای به نام قلم و قسم به قلم و آنچه نوشته شده است وجود دارد. و این نشان دهنده اهمیت آن است. امروز یکی از رسالت های مهم رسانه این است که تمام حقایقی را که به رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی شکل گرفت، بنویسند تا باقی بماند.

اکبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم جهاد تبیین است و نقش رسانه ها در این امر بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج و به ویژه بسیج رسانه سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) آمادگی بهره گیری از همه ظرفیت های رسانه ای موجود در چهارمحال و بختیاری را دارد، گفت: یکی از نیازهای امروز کشور امیدبخشی است. و بسیج رسانه باید در این راستا تلاش کند زیرا افرادی هستند که به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند و رسانه ها و نویسندگان باید با ارائه حقایق و تلاش در انقلاب اسلامی با این افراد مقابله کنند و در امیدآفرینی تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید