تبیین جهاد با رویکرد امیدبخش مهمترین رسالت امروز بسیج است/ایجاد و تثبیت 2300 شغل با تلاش بسیجیان در کارخانجات استان مرکزی


ساعت: 21:13
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880329

کریمی بیان کرد: ایجاد 800 شغل و تثبیت بیش از 1500 شغل در هزار و 400 شغل دستاورد حضور فعال بسیج است و با برنامه ریزی در این زمینه پیش خواهیم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در گردهمایی پاسداران و بسیجیان ناحیه فراخان اظهار داشت: عملکرد و سربلندی بسیجیان در صحنه های مختلف که منجر به خلق حماسه های بزرگ می شود، پیروزی ها و موفقیت های بزرگی است. برای ملت ایران بسیج را به الگویی درخشان برای سایر کشورها و مقاطع مختلف تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه بسیج سند زنده پیروزی و نمایش توانمندی های عظیم ملت ایران در صحنه های مختلف است، گفت: بسیج در عرصه های مختلف فرصت ایجاد می کند و زمینه سربلندی ملت و نظام اسلامی و اراده را فراهم می کند. بسیج برای امنیت فداکاری . و این آسایش مردم است و خالصانه در این راه کار می کنند.

کریمی اضافه کرد: توکل به خدا، حکومت داری و خودباوری رمز موفقیت بسیج در صحنه های مختلف است و تا زمانی که بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی دخیل باشد، همه مشکلات قابل حل است و ملتی که فرهنگ بسیجی در آن حاکم باشد، نخواهد بود. از دشمن شکست خورد

وی تاکید کرد: بسیج در همه عرصه ها درخشید و امروز تشکیل بسیج در جهاد علمی و جهاد برای خدمت به مردم قابل تقدیر است و فرمول عبور از مشکلات و مشکلات بسیجی بودن و داشتن روحیه جهادی است که خوشبختانه در اسلام ایران دارای برکت اندیشه است و رهنمودهای امامان انقلاب اسلامی طنین انداز شد.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی افزود: بسیج همچون مجلسی مقتدر متشکل از مردان و زنان غیور است که برای اقتدار ایران اسلامی تلاش می کنند و ولادت انقلاب اسلامی بسیج است و مردم ایران بزرگ را تسخیر خواهند کرد. ارتفاعات پیشرفت و شکوفایی با بسیج

وی مبارزه با فقر و محرومیت، امیدبخشی و خدمت به مردم را کار مهم بسیج خواند و افزود: همه افرادی که به مردم خدمت می کنند و برای پیشرفت کشور بسیجی هستند و بسیج متعلق به همه مردم و مردم است. محروم در جهان

سردار کریمی تصریح کرد: امروز با توجه به توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی، بسیجیان باید مجهز به سلاح جهاد خود را تبیین کنند و در جنگ روانی دشمنان با روایت صحیح راهبردهای دشمنان را شکست دهند. از حماسه ها و لذا تبیین جهاد با رویکرد امید آفرینی مهمترین رسالت امروز بسیج است.

وی افزود: بسیج در عرصه های مختلف از جمله خدمت به مردم و اقتصاد مقاومتی که نیاز مهم کشور است، پرچمدار بوده و در طول سال در حوزه تولیدی اقدامات چشمگیری در زمینه اشتغال زایی انجام داده است. ، دانش بنیان و اشتغال زایی بسیج نام گرفت با تدوین برنامه ها عملیات به سرعت پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای بسیج در عرصه کار و صنایع گفت: یکی از مهمترین اقدامات در سال جاری رفع موانع تولید در کارخانه ها و واحدهای صنعتی بود که منجر به ایجاد و تثبیت اشتغال که با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، اقدامات به نتیجه قابل توجهی رسید.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد 800 شغل و تثبیت بیش از 1500 شغل در هزار و 400 شغل دستاورد حضور فعال بسیج است و با برنامه در این زمینه پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید