برگزاری دومین نشست طلاب و روحانیون استان مرکزی با رویکرد تبیین جهاد


ساعت: 22:02
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836991

این را مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اعلام کرد

حجت الاسلام عبدی گفت: دومین اجلاسیه 110 شهید، طلاب و روحانیون برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و عرصه های دفاع از انقلاب پیش بینی شده است و رویکرد این نشست تبیین جهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام ماشالا عبدی مسئول بعثه سپاه روح الله استان مرکزی امشب در دیدار با خانواده شهید روحانی عزیزلا کنعانی اظهار داشت: نقش موثر آنان باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و دومین دیدار 110 شهید، طلاب و روحانیون در نظر گرفته شده است. در این راستا و رویکرد این جلسه تبیین جهاد است.

وی افزود: تبیین نقش اقشار مختلف مردم در پیروزی های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید در فعالیت های تبلیغی و ترویجی دیده شود و خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی این رسالت مهم را از دیرباز به انجام رسانده است. زمان. هفت سال گذشته و باید ادامه یابد.»

حجت الاسلام عبدی گفت: به منظور برگزاری دومین اجلاسیه 110 شهید و روحانی استان مرکزی، سلسله اجلاسیه کنگره شهدای استان مرکزی حضور یافت و از 110 خانواده روحانی استان تجلیل شد. در دستور کار قرار دارد. فرمانده کل سپاه و حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه با اهدای هدیه از سوی مقام معظم رهبری خانواده های معزز شهدا و دعوت به شرکت در دومین دیدار دانش آموزان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دومین اجلاسیه 110 شهید طلاب و روحانیون از سلسله نشست های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید در استان مرکزی برای معرفی تبلیغ و اقدام نظامی روحانیت پس از هشت سال دفاع مقدس. دفاع و تبیین نقش اهمیت روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در مصلی مقدس اراک با سخنرانی آیت الله «محمدحسن اختری» رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. مجلس اهل بیت (ع).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید