طرح مدرسه دانش آموزی بسیج طلاب در استان مرکزی اجرا شد / تشکیل 34 گروه جهادی در بسیج طلاب برای خدمت رسانی به مردم


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820304

مسئول بسیج طلاب و روحانیون از سپاه روح الله استان مرکزی:

حجت الاسلام رجبی با اشاره به اینکه طراحی مدرسه شهدا برای آشنایی نسل جدید با شهدای طلاب و روحانیون از مهمترین برنامه ها است، گفت: همچنین یادواره های شهرستانی با محوریت شهدای دانش آموز شهری از دیگر برنامه ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی امشب در دومین گام ستاد کنگره ملی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان گفت: همایش شهدا و روحانیت امسال: برای ادامه برنامه های تبیینی کنگره شهدای استان مرکزی، دومین نشست تخصصی بیش از 110 روحانی استان و همه دستگاه های مسئول در حوزه روحانیت در دستور کار قرار گرفت. برای کار.

وی افزود: برنامه ریزی برای دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون کنگره شهدای استان از نیمه دوم سال 1400 آغاز شد که تاکنون بیش از 50 طرح راهبردی اجرا شده است و برنامه ها با رویکرد تبیینی و جهاد تبیینی ادامه خواهد داشت. .

حجت الاسلام رجبی گفت: تولید کتاب، اسناد شهدا و خانواده شهدای روحانی، تولیدات چند رسانه ای، خدمات دانشجویی، یادمان های شهر دانشجو، اردوهای راهیان نور با رویکرد جهاد، تبیین حرکت های رسمی و حضور دانشجویان در اردوها جهاد و بسیاری از فعالیت های دیگر از عناوین فعالیت هایی است که ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طراحی مدرسه تک شهیدی برای آشنایی نسل جدید با شهدای طلاب و روحانیون از مهمترین برنامه ها است، گفت: یادمان های شهرستانی با محوریت شهدای دانش آموز شهری از دیگر برنامه ها است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی در تشریح برنامه های بسیج طلاب راهیان نور بیان کرد: بیش از 200 طلبه از استان مرکزی با رویکرد جهادی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند. به عنوان سفیران فرهنگی برای بازی از نقاطی از استان استفاده شد.

وی ادامه داد: قیام 110 خانواده شهید روحانی از استان، تداوم محرومیت ها و فعالیت های رسمی دانش آموزان، نامگذاری مکان شهدای دانش آموز و سایر برنامه های محتوایی از دیگر برنامه های دومین همایش دانش آموزی است و امیدواریم بتوانیم همایش اصلی را برگزار کنید، خیر و برکت این فعالیت ها باشیم و کار ما در حوزه تبیین به همایش ختم نمی شود و ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام رجبی خاطرنشان کرد: 34 گروه جهادی در بسیج دانش آموزان استان تشکیل شده است که خدمات تخصصی به مردم و پاسداران انقلاب ارائه می کنند و دانش آموزان همواره آماده خدمت در کنار مأموریت های تبلیغی خود و دفاع از ارزش ها هستند. اسلام و انقلاب به مردم اطلاع می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید