بسیج رسالت خود را خدمت رسانی ایمن به مردم می داند/ فعالیت نزدیک به هزار گروه جهادی در استان یزد


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836573

زارع کمالی گفت: جانشین سپاه الغدیر یزد گفت: امروز یکی از اصلی ترین وظایفی که بسیج برای خود تعیین کرده است خدمت رسانی رایگان به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در رزمایش جهادی فاطمیون یزد اظهار داشت: در جنگ نرم دشمن، رسانه ها هستند. یکی از مهمترین ابزارها آنها ماموریت سختی برای مبارزه دارند.

وی افزود: البته باید توجه داشته باشیم که اقدامات ما در این حوزه نه تنها تدافعی و واکنشی نیست، بلکه از قبل نقشه ها و نیات دشمن را می شناسیم و فعال هستیم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز یکی از اصلی ترین برنامه های دشمن تلاش برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است و در این راستا برای مقابله با این نقشه دشمن، رسانه ها می توانند بسیار موثر باشند. “

زارع کمالی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید آنقدر در تبیین حقایق و واقعیت ها خوب کار کنند که امکان جابجایی جای شهید و جلاد برای دشمنان وجود نداشته باشد و اگر خوب عمل نکنیم باز هم مثل قبل می شود. گذشته.

وی گفت: بسیج در دوران انقلاب اسلامی با اتکال به خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و بر اساس فرمایشات ائمه انقلاب بر اساس شرح وظایف خود وارد عرصه های مختلف شده و کارهای خیر انجام داده است. البته ورود بسیج به عرصه های مختلف بر اساس نیاز جامعه است.

جانشین الغدیر یزد گفت: امروز یکی از اصلی ترین وظایفی که بسیج بر عهده خود گذاشته است خدمت رسانی رایگان به مردم است به طوری که بسیجیان در قالب گروه های جهادی برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به خیر بیشتر سازماندهی شده اند. مردم عزیز و سعادتمند و در همه جا «بسیجیان باید در خط مقدم این میدان باشند.

زارع کمالی افزود: به عنوان مثال در همین سیل چند روز پیش اولین گروه هایی که به کمک مردم شتافتند گروه های جهادی و بسیجی بودند که دستگاه های اجرایی و دولتی تا آخرین لحظه وارد صحنه شدند. آنها صحنه خواهند بود.

وی ادامه داد: در زمان شیوع بیماری عروق کرونر قلب، در شرایط شدید اولیه اپیدمی ویروس که شرایط سختی در کشور بود و بسیاری از مردم حتی از ترک خانه خود می ترسیدند، بستگان بسیجی متولی این امر بودند. ارائه خدمات.”

جانشین الغدیر یزد تاکید کرد: یکی از وظایف بسیج هدایت جوانان به خدمات رسانی است و در حال حاضر بیش از 900 گروه جهادی در عرصه های مختلف در استان یزد فعال هستند.

زارع کمالی گفت: یکی از فعالیت هایی که در دستور کار ما قرار دارد آبرسانی به 58 روستا در شهرستان های مختلف استان یزد است که شامل آبرسانی، احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ می شود. بیا تصمیم بگیریم

وی یادآور شد: ساخت مسکن نیازمندان با کمک کمیته مددکاری بر اساس تفاهم نامه ای که با کمیته امداد در این زمینه منعقد شده است و در دو سال آینده بحث ساخت 100 مسکن را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید