فعالیت بیش از هزار گروه جهادی در ایلام; بسیج تمامی امکانات برای خدمت رسانی به زائران اربعین


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895838

امیرالمومنین (ع) فرمانده استان ایلام گفت؛

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به فعالیت بیش از هزار گروه جهادی در استان گفت: تمامی امکانات برای خدمت رسانی به زائران اربعین مهیا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سرلشکر جمال شکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع بزرگ جهادگران حسینی در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی حرفه ای گفت: بیش از 1100 گروه جهادی در این مرکز فعالیت می کنند. استان ایلام و فعالان آن بستگان. در مناطق مختلف برگزار خواهد شد.

سردار شاکرمی با تاکید بر اینکه امروز همه مسئولان استان برای اربعین تلاش می کنند، گفت: امروز استان ایلام به عنوان پایتخت زائران اربعین حسینی پذیرای زائران از نقاط مختلف کشور است. گرفته شد تا زائران با فراغت از مرز بین المللی مهران عبور کنند.

امیرالمومنین (ع) فرماندهی کل استان ایلام با اشاره به اینکه توانسته ایم ظرفیت اسکان و پذیرایی خوبی را در اقصی نقاط استان فراهم کنیم، گفت: کار خدمت رسانی به بیش از سه میلیون نیازمند رویکرد جهادی است. تا بتوانم

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: امروز در استان ایلام با همین نگاه و تفکر توانسته ایم 28 قرارگاه را در ابعاد جغرافیایی استان فعال کنیم که کار خدمات رسانی را بر روی آنها گذاشته است. دستور کار خود را در زمینه های مختلف .

سردار شکرمی با اشاره به اینکه این گردهمایی گوشه ای از حضور جهادگران استان است اظهار داشت: این گردهمایی می تواند زمینه حضور جهادگران کشوری در اربعین را برای خدمت رسانی به زائران فراهم کند.

وی گفت: در سال های اخیر بیش از 1500 مسکن با مشارکت کمیته امداد به جامعه هدف تحویل داده شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید